مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو گفت: در لیگ قهرمانان اروپا گروه سختی داشتیم و تا همین جا نیز کار بسیار بزرگی انجام دادیم چرا که به صعود از گروه نزدیک شده‌ایم.

طارمی:‌ کار بزرگی در لیگ قهرمانان اروپا انجام دادیم

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پورتو امشب (سه‌شنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ و در چارچوب آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکومادرید می‌رود. از این رو «مهدی طارمی» مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در پورتو حضور دارد در خصوص این دیدار حساس اظهار داشت: از ابتدا می‌دانستیم که در گروه بسیار سختی قرار داریم. ما کار بسیار بزرگی انجام دادیم و یک قدم به مرحله بعدی نزدیک‌تر شدیم.

وی ادامه داد: بازی با اتلتیکومادرید بسیار سخت خواهد بود. آن‌ها تیم بسیار بزرگی هستند اما ما هم تاریخ خود را داریم و باید برای آن هر کاری که لازم است را انجام دهیم. 

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو تصریح کرد: همه بازی‌ها برای ما یکسان بود. در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌رویم و مهم نیست چه تیمی حریف ما باشد. برای همه حریفان احترام قائل هستیم اما سعی می‌کنیم در همه بازی‌ها برنده باشیم. این کاری است که انجام خواهیم داد.

طارمی اضافه کرد: ما باید به خودمان اعتماد کنیم. هر روز تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما اینجا هستیم تا این کار را انجام دهیم، درست مانند حریفانمان. ما سعی می‌کنیم طبق برنامه خودمان پیش برویم و برنده شویم. فردا خواهیم دید که چه می‌شود.

ملی پوش فوتبال کشورمان که هفت دیدار را بدون گلزنی پشت سر گذاشته است، گفت: مهم این است که تیم گل بزند. این شادی را برای بازیکنان، هواداران و همه اعضای پورتو به ارمغان می‌آورد. این موضوع از همه چیز مهم‌تر است. مهم پیروزی پورتو در پایان بازی است. 

در گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول با ۱۵ امتیاز به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرده و تیم پورتو که «مهدی طارمی» مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان را در اختیار دارد، با ۵ امتیاز دوم است. آث میلان و اتلتیکومادرید نیز با چهار امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها