با وجود اینکه انتقاداتی نسبت به عملکردش در این فصل وجود داشته، اما در مواقع حساس با پاس گل‌هایش به داد پرسپولیس رسیده است.

هر بازی برای پرسپولیس  حکم فینال را دارد

ترابی که به‌واسطه قدرت حمل توپش همیشه داشتنش آرزوی هر تیمی است این فصل تا اینجاچند کارت زرد گرفته که برای بازیکنی مثل او عجیب است.با او همکلام شدیم تا از پرسپولیس و تیم ملی بگوید.

اگر استقلال را می‌بردید به صدر جدول می‌رفتید اما درنهایت این بازی مساوی شد.

بازی جذابی بود. هرچند که من اعتقاد دارم با حضور هواداران جذاب تر می‌شد و چه بسا ما می‌توانستیم بازی را ببریم. دیدید که در بازی با صنعت نفت آبادان وقتی هوادار به ورزشگاه آمد چه روحیه‌ای به تیم ما تزریق شد. من اعتقاد دارم پرسپولیس عمیقاً به هوادارانش نیاز دارد و امیدوارم در هفته‌های آتی شاهد حضور تماشاگران‌ باشیم و باهم به صدر جدول برگردیم. واقعاً پرسپولیس پتانسیل رسیدن به صدر را دارد و  می‌تواند قهرمان لیگ شود. 

اما به نظر می‌رسد در لیگ شاهد رقبای هم‌سطحی هستیم و چندان برتری میان تیم‌ها وجود ندارد.

تاحالا این طور بوده اما این جدول حقیقی نیست. خودم پیش‌بینی می‌کنم در نیم فصل دوم یکی، دو تیم امتیازات بیشتری نسبت به دیگر رقبا بگیرند واین حالت از بین برود. تصور می‌کنم پرسپولیس در نیم فصل دوم از دیگر تیم‌ها فاصله می‌گیرد. 
من به این تیم امیدوارم. 

نتیجه شهرآورد عادلانه بود؟

فکر می‌کردم نیمه دوم یک گل می‌زنیم اما جوری بازی قفل شد که از دست ما هم کاری برنیامد. پیش‌بینی بردن استقلال با یک گل را کرده بودم، اما ان‌شاء الله بازی برگشت جبران می‌کنیم. 

داستان این همه اخطار چیست؟به خصوص اخطار در شهرآورد!

من تا به حال سه اخطار گرفته‌ام که دو تای آن کاملاً اشتباه و بی‌مورد بود.مقابل استقلال هم توپ را بدون هیچ خطایی گرفتم و داور به اشتباه اخطار داد. البته باید حواسم را بیشتر جمع کنم.

پنجشنبه‌ با هوادار در تهران بازی دارید.

تیم‌های قعر جدولی انتحاری بازی می‌کنند و نمی‌شود بازی مقابل آن‌ها را ساده گرفت. هوادار تیم خوب و دونده‌ای است. باید تلاش کنیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و به صدرجدول نزدیک شویم. این بازی برای بازگشت به جاده پیروزی خیلی مهم است. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

چرا در تیم ملی کمتر به میدان می‌روی؟

این نظر سرمربی است که من کاملاً به آن احترام می‌گذارم. خودم هم باید تلاش و تمرکزم را بیشتر کنم. خوشبختانه تیم ملی پر از ستاره‌هاست که رقابت را حسابی داغ کرده است. من سرباز تیم ملی هستم و هرجا و هر زمان لازم باشد باید از سرمربی تمکین کنم. هدف ما موفقیت تیم ملی است و بس.

بازی با عراق نزدیک است. نظرت چیست؟

این بازی راببریم به جام جهانی می‌رویم. بازی سختی است اما ما همین تیم را در به تازگی شکست دادیم و الان فقط باید با تمرکز بالا برای سه امتیاز بجنگیم. 
به نظر من از همین حالا باید به فکر برنامه ریزی مناسب و منسجم برای موفقیت در بازی های مرحله بعد باشیم.

برچسب‌ها