تیم ملی فوتسال ایتالیا در شرایطی با تیم ایران دیدار می‌کند که یکی، دو بازیکن سرشناس خود را در اختیار ندارد ولی اکثر ملی پوشان باتجربه به این تیم دعوت شده‌اند.

غیبت ستاره برزیلی الاصل تیم ملی فوتسال ایتالیا مقابل ایران

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و ایتالیا روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر در دیدارهایی تدارکاتی در کشور ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت.

«ماسیمیلیانو بلارته» سرمربی تیم ملی فوتسال ایتالیا که تیمش را آماده مسابقات قهرمانی اروپا می کند، اسامی ۲۰ بازیکن این تیم از جمله چند لژیونر را برای بازی با ایران اعلام کرد.

لیست ایتالیا دارای نکات قابل توجهی است که در این مطلب به آن اشاره می‌شود:

* برای این اردو پنج دروازه بان به تیم ملی ایتالیا دعوت شده‌اند که به احتمال زیاد سه دروازه بان خط می‌خورند.

* «برتود» و «مولیتیرنو» دو دروازه بان تیم ملی ایتالیا از لیگ دسته دو این کشور دعوت شده‌اند.

* انتظار می‌رود مولیتیرنو به همراه «مامارلا» دو انتخاب نهایی سرمربی ایتالیا برای دروازه این تیم مقابل ایران باشند. مامارلا دروازه بان باتجربه ای است که در حال حاضر ۳۷ ساله است.

* بلارته اکثر بازیکنان باتجربه و صاحب‌نام ایتالیا را برای ایران فراخوانده است از جمله «الکس مرلیم»، «موریلو فریرا»، «استفانو مامارلا»، «مارسلو پادینها»، «دی‌اولیویرا»، «کارملو موسومچی»، «نیکولودی» و…

* یکی از غایبان لیست ایتالیا که عدم دعوت از او باعث تعجب بعضی از رسانه‌های این کشور شده است «آرلان پابلو ویرا» ملقب به «جاپا» بازیکن برزیلی الاصل ایتالیا است که ظاهراً از شرایط آمادگی به دور است.

* همچنین «دیگو کاویناتو» که در تیم اسپورتینگ بازی می‌کند دیگر غایب سرشناس ایتالیا است.

برچسب‌ها