عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه عزم عبدالملکی برای مبارزه با فساد جزم است و این کار هزینه دارد، گفت: اجماعی در مجلس برای استیضاح وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی وجود ندارد.

عزم عبدالملکی برای مبارزه با فساد جدی است / اجماعی در مجلس برای استیضاح وزیر رفاه وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین، خلیل بهروزی فر  در خصوص عملکرد عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: عبدالملکی انتصابات خوبی در وزارت رفاه داشته و مدیران قوی به کار گرفته است.

 عبدالملکی جوانان متخصص، دلسوز و دارای روحیه انقلابی و جهادی را وارد میدان کرده است

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اینکه وزیر تعاون در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گام‌های مهمی برداشته است اظهار داشت: عبدالملکی جوانان متخصص دلسوز و دارای روحیه انقلابی و جهادی را وارد میدان کار و تلاش برای ملت ایران کرده است.شاید بعضاً در برخی انتصابات نقاط ضعفی هم وجود داشته باشد.

مبارزه با فساد هزینه دارد و برخی جریانات سیاسی نگرانند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه با فساد هزینه دارد و برخی جریانات سیاسی نگران از اقدامات جدید این وزارتخانه در مقابله با فساد نگران هستند،گفت: عبدالملکی تلاش زیادی برای مقابله با فساد در سطح سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت رفاه انجام داده و عزم وی برای برخورد با فساد جزم است لذا اجماعی در مجلس برای استیضاح وی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: عبدالملکی برای مقابله با فساد از آبروی خود هزینه می‌کند تا تبعیض و بی عدالتی و ظلم به مردم برچیده شود.

بهروزی فر با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر مبارزه با فساد هزینه دارد گفت: اگر عبدالملکی در برابر این فشار ها کوتاه بیاید و در مبارزه با فساد عقب‌نشینی کند،مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود تعمیق می‌شود و مردم در موضوعات معیشتی آسیب بیشتری می‌بینند.

وی با اشاره به اعتماد دولت سیزدهم به جوانان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امروز دولتی چابک و چالاک سرکار است و مردم امید به حل مشکلات شان دارند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها