در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال دو تیم بالای جدولی گیتی پسند و مس سونگون شکست خوردند و تیم کراپ با ثبت پنجمین برد متوالی خود به رده دوم جدول صعود کرد.

پرواز کراپ به رده دوم با شکست صدرنشین/ مس در حضور شمسایی باخت

به گزارش قدس آنلاین، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه برگزار شد که در حساس‌ترین بازی، تیم صدرنشین گیتی پسند در قزوین برابر کراپ الوند با نتیجه پرگل ۴ به ۶ شکست خورد.

کراپ نیمه نخست را با سه گل به سود خود به پایان رساند و در نیمه دوم هم برتری خود را به گیتی پسند تحمیل کرد. در دقایق میانی نیمه دوم، محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن گیتی پسند با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. محمود خوراکچی سرمربی تیم کراپ هم در ثانیه‌های پایانی این بازی از داور کارت قرمز گرفت.

این پنجمین برد متوالی کراپ از زمان شروع نیم فصل دوم لیگ برتر با هدایت محمود خوراکچی است. با این نتیجه گیتی پسند با ۴۳ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و کراپ با ۴۰ امتیاز خودش را به رده دوم جدول رساند.

در دیگر بازی حساس امروز، مس سونگون در کرج میهمان مقاومت البرز بود که این مسابقه با باخت ناباورانه مس همراه شد. مقاومت که در این فصل یقه تیم های بزرگ جدول را گرفته است، این بار مس را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد تا مسی ها رده دوم جدول را از دست بدهند و به رده سوم سقوط کنند.

وحید شمسایی که اخیراً به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب شده است، برای تماشای این مسابقه در سالن حضور داشت.

همچنین تیم سن ایچ ساوه که تا پیش از بازی‌های امروز در رده سوم جدول قرار داشت، برابر فردوس قم به تساوی ۲ - ۲ رسید و یک پله در جدول رده بندی سقوط کرد.

نتایج کامل هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال به این ترتیب است:

* کراپ الوند ۶ - گیتی پسند اصفهان ۴

* مقاومت البرز - مس سونگون

* چیپس کامل مشهد ۱ - زندی بتن کلاردشت ۷

* سن ایچ ساوه ۲ - فردوس قم ۲

* فولاد زرند ۳ - راگا شهرری صفر

* سپاهان اصفهان ۲ - شهروند ساری صفر

* فرش آرا مشهد ۵ - حفاری اهواز ۴

منبع: مهر

برچسب‌ها