همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و به ابتکار ستاد تجلیل و تکریم از خادمین و فعالین قرآنی در مراسمی از چهار دهه خدمات قرآنی استاد حاج سیدمجتبی سادات فاطمی در مشهد تجلیل خواهد شد.

تجلیل از چهار دهه خدمات قرآنی استاد «سادات فاطمی»

به گزارش قدس آنلاین، رئیس ستاد تجلیل و تکریم از خادمین و فعالین قرآنی خراسان رضوی گفت: فعالیت‌های ستاد در دو سال گذشته به صورت مردمی و در شکل و شمایل غیرساماندهی در قالب تجلیل از قاریان برجسته استان در حد بضاعت انجام شده است.
علی مولوی افزود: متأسفانه باید گفت متولیان امروز در معرفی نخبگان قرآنی کوتاهی کردند و مردم آنچنان که باید و شاید با زحمتکشان این عرصه آشنایی ندارند در حالی که یک فوتبالیست یا یک نفر که سروده‌ای می‌خواند همه او را می شناسند. ما به دنبال این هستیم تا به برکت قرآن، فضای شناخت خادمین و فعالین حوزه قرآن را توسعه دهیم.
محمدحسین جهانبخش، رئیس هیئت امنای ستاد تجلیل و تکریم از خادمین و فعالین قرآنی خراسان رضوی نیز با اشاره به نحوه برگزاری مراسم تجلیل از استاد سادات فاطمی در دهه مبارک فجر گفت: این اقدام می‌تواند در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی اقدامی قابل توجه باشد به همین خاطر تلاش خواهیم کرد تا موج این اقدام از مشهد و خراسان رضوی به سراسر ایران برسد.

حجت‌الاسلام سید محمدحسین سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هم  در این مراسم گفت: با فعال کردن فرهنگسرای قرآن و عترت می‌توان آنجا را به فضایی اختصاصی در حوزه تجلیل از خادمین قرآنی تبدیل کرد و همه مجموعه‌های قرآنی مشهد را زیر پوشش قرار داد و این اقدام را در تمام شهر مشهد گسترش داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها