با گشایش نمایشگاه تجسمی «آوای رنگ» همراه با ۳ ورکشاپ هنری همزمان، «صبا» دریچه ای به خلاقیت هنرمندان ایرانی از پیشکسوتان تا جوانان در رشته ها و گرایشهای مختلف هنری خواهد گشود.

«آوای رنگ» در «صبا» طنین انداز می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا- وابسته به فرهنگستان هنر- این نمایشگاه که پنجشنبه ۷ بهمن در نگارخانه «استاد محمود فرشچیان» این مرکز گشایش می یابد، شامل ۶۰ اثر از ۴۰ هنرمند کشورمان از پیشکسوت تا جوان می باشد که در سبکهای مختلفی چون: رئالیسم، طبیعت گرایی، فیگوراتیو و پرتره، هایپررئالیسم، هنرهای سنتی ایرانی و هنرهای رو به فراموشی و درحال نابودی از جمله نقاشی پشت شیشه ارائه شده است.

در «آوای رنگ» که طنین و ضرباهنگ نبض هنرهای تجسمی امروز با همنوازی سه نسل از هنرمندان ایران با گرایشها، شیوه ها و رویکردهای مختلف هنری را به صدا درمی آورد، همزمان با افتتاح نمایشگاه، ۳ ورکشاپ هنری هم بصورت همزمان، آغاز خواهد شد که برگزار کنندگان هر سه از هنرمندان شناخته شده و باسابقه هنرهای تجسمی هستند: سعید رضاخان با کارگاه نقاشی پشت شیشه، زهرا مرادخانی با کارگاه خوشنویسی، و فاطمه سنقری با کارگاه نقاشی «گروه هنر معاصر» با در اختیار داشتن یک تیم مجرب و حرفه ای در امر نمایشگاه گردانی این مجموعه از نمایشگاه و ورکشاپ را به علاقمندان عرضه می کنند. 

گروه فوق قصد دارد با به نمایش گذاشتن بهترین و گزیده ترین آثار هنری بلحاظ شاخصه ها و استانداردهای حرفه ای، راهی تازه در شناسایی و معرفی استعدادها و قابلیتهای هنری نسل جوان هنرمندان کشورمان را آغاز کند. این گروه با برگزاری و مدیریت صدها نمایشگاه در سراسر کشور، به کار خود ادامه خواهد داد.
گفتنی است «آوای رنگ» تا ۱۳ بهمن، همه روزه از ۱۰ تا ۱۸ در گالری فرشچیان صبا، میزبان عموم علاقمندان نوآوریها، تجربه ها و نگاههای تازه در هنر معاصر خواهد بود.

برچسب‌ها