رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: بانوی نیک‌اندیش مشهدی در اقدام ماندگار و خداپسندانه هدیه روز زن را به آزادی چهار زندانی جرایم غیرعمد اختصاص داد.

بانوی مشهدی هدیه روز زن را به آزادی چهار زندانی اختصاص داد

به گزارش قدس انلاین، جواد غفاریان طوسی  افزود: این بانوی نیکوکار که تمایلی به افشای نامش ندارد با اهدای ۵۳۰ میلیون ریال هدیه روز زن، زمینه آزادی این تعداد زندانیان را فراهم کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود ۵۰۰ مرد و ۱۶ زن در استان خراسان رضوی به دلیل جرایم غیرعمد زندانی بوده و نیازمند دریافت کمک خیران برای رهایی از بند هستند.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع کرونا خیران می توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بویژه بانوان دربند، کمکهای خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ پرداخت کنند.
وی افزود: نیکوکاران برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت هستند با شماره‌های ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ و ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها