بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۱۶۷ میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و ۹۹۹ میلیارد تومان در ۱۵۰هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) ۲۸۹ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶ هزار و ۹۵۴ واحد قرار گرفت.

شاخص بورس در آستانه سقوط به ارتفاع ۱.۱ میلیون واحد قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۶ میلیارد و ۴۲۶ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۷۳۳میلیارد تومان در بیش از ۳۰۸ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۲۶ هزار و ۶۵۹ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۰۸ هزار و ۴۷ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پتروشیمی نوری شد و در مقابل شرکت‌های موتوژن، پدیده شیمی قرن و کارت اعتباری ایران کیش با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و سرمایه‌گذاری صبا تامین شد و در مقابل شرکت‌های توکاریل، فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال و توسعه سامانه نرم افزاری نگین بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها