در حالی که کمتر از یک هفته تا برپایی مهمترین رویداد سینمایی کشور باقی است، بلیت‌فروشی سینماهای مردمی فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم‌ فجر از ساعت ۱۰ امروز چهارشنبه ۶ بهمن به صورت آنلاین آغاز می‌شود.

سالن‌های سینما آماده استقبال از علاقمندان جشنواره فجر

ایران‌تیک، سینماتیکت و گیشه هفت سامانه‌های بلیت‌فروشی برای تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره است و بلیت‌ فروشی در سینماهای مردمی مشروط به تکمیل نبودن ظرفیت سالن‌های سینما تا ۲۲ بهمن‌ماه در سامانه‌های آنلاین فروش ادامه خواهد داشت. هر فرد با یک شماره تلفن همراه می‌تواند از هر ۲۲ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران، تا سقف ۲ بلیت تهیه نماید.

محمد قاصداشرفی، رئیس انجمن سینماداران کشور و مدیر سینما ماندانا با اشاره به آمادگی ناوگان‌های سینمایی فعال در ایام جشنواره می‌گوید: سینماها همیشه آمادگی حضور مخاطبان را داشته‌اند اما در این روزها با جدیت بیشتری رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار داده‌اند و آماده استقبال از مخاطبانشان هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بلیت‌های جشنواره از طریق سامانه‌های اعلام شده به فروش می‌رسد تاکید می‌کند سالن‌داران در امر فروش بلیت دخل و تصرفی ندارند و فروش از طریق دفتر جشنواره و سامانه‌های مذکور پیگیری خواهد شد.

قاصداشرفی با بیان اینکه طبق توافق صورت گرفته، ظرفیت سینماها برای اکران جشنواره ۷۰ درصد است، تصریح می‌کند: تجهیز و آماده سازی سالن‌ها از نظر کیفیت نمایش و صدا نیز انجام شده است.

رئیس انجمن سینماداران کشور با اشاره به اینکه فجر، جشن یک ساله سینماست و مخاطبان خودش را دارد یادآور می‌شود: در این روزها سینماها شور و حال خاصی دارد و خیلی‌ها برایشان مهم است فیلم‌های جشنواره را تماشا کنند و تمام سعی ما بر این است بهترین فضا را برای میزبانی از علاقمندان سینما فراهم کنیم.

برچسب‌ها