مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با تایید حضور ۱۰ هزار هوادار در بازی ایران و عراق گفت: تماشاگران کارت واکسن به همراه داشته باشند.

 ارائه کارت واکسن برای تماشای بازی ایران و عراق الزامی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی عراق است و شاگردان دراگان اسکوچیچ امیدوار هستند صعود خود را در حضور ۱۰ هزار تماشاگر جشن بگیرند.

علیرضا عاصم یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای حضور تماشاگران در این مسابقه گفت: تیم ملی فوتبال ایران فردا در دیداری مهم و حساس به مصاف عراق می‌رود و امیدوار هستیم بازیکنان بتوانند با ارائه نمایشی خوب و قابل قبول از سد حریف عبور کنند و راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شوند. قرار است ۱۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه بروند و این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

وی افزود: اقدامات لازم برای حضور راحت هواداران در ورزشگاه صورت گرفته تا علاقه مندان به تیم ملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین در نظر گرفتن فاصله اجتماعی روی صندلی‌های خود مستقر شوند و به حمایت از بازیکنان و کادر فنی بپردازند.

عاصم یوسفی تصریح کرد: انشاالله در صورت راهیابی به جام جهانی قرار است جشن صعود هم در ورزشگاه آزادی برگزار شود. همچنین از هواداران تقاضا دارم حتماً کارت‌های واکسینه شدن خود را در اختیار داشته باشند تا برای ورود به استادیوم با مشکلی مواجه نشوند.

برچسب‌ها