مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ایام الله دهه مبارک فجر، خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ پروژه عمرانی شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی در دهه فجر

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از  شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ، "علی بهرامی زاده" در نشست کارگروه ستاد دهه مبارک فجر شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، این پروژه‌ها با هزینه ۲۸۲ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی، افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.
وی افزود: دهه مبارک فجر فرصت بسیار ارزشمندی برای نشان دادن دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی و آگاهی بخشیدن به مردم در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها بوده و همه باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا به بهترین نحو ممکن برای نسل‌های مختلف به خصوص جوانان تبیین شود.
بهرامی زاده با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی ، بیان کرد: بر این اساس تعداد ۵ پروژه عمرانی در بخش زیرساخت‌های آب، برق و راه، افتتاح و ۶ پروژه با هزینه ۱۸۹ میلیارد ریال  در این ایام کلنگ‌زنی خواهند شد.
رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی  خاطرنشان کرد : طرحهای عمرانی مورد افتتاح و بهره‌ برداری دهه فجر امسال را در حوزه های شامل " شبکه توزیع آب فاز توسعه ناحیه صنعتی کمال در شهرستان نیشابور ، روسازی، جدولگذاری و آسفالت قسمتی از معابر شهرک صنعتی جوین ، اجرای پروژه شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی کاویان ، اجرای پروژه شبکه روشنایی معابر فاز ۴ شهرک توس ، احداث و تکمیل شبکه روشنایی فاز ۲ شهرک صنعتی چناران " برشمرد.
وی ادامه داد: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک از وظایف اصلی و اولویت‌های مهم ما بوده تا با فراهم کردن آنها، امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی و سرمایه‌گذاران صنعتی را در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها