۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
کد خبر: 789234

فیلم بازهای واقعی همواره به دنبال اثرهای خارجی برتر، جدید هستند، فرقی ندارد چه زبانی باشد فقط زیرنویس چسبیده و خارجی با کیفیت فورکی، دیگه چی از این بهتر؟ همراه ما باشید.

سایت دانلود فیلم و سریال پیشنهادی خارجی با کیفیت ۴k

شاید بارها شده سریال خارجی یا حتی یک فیلم سینمایی را نصفه رها کرده باشید اما در بهترین سایت دانلود فیلم و سریال ایران اینگونه نیست! بعضی وقت ها ژانر اصلی فیلم به تنهایی نمیتواند شما را قانع سازد پس شما مشکل پسند هستید و اینکه فیلم اکشن باشد و مکمل دیگرش چه موضوعی بسیار مهم، چراکه ممکن این فیلم همان صحنه های اکشن را داشته باشد اما با پایه ترسناک آن کنار نیایید و دوست داشته باشید اکشن و عاشقانه باشد. در فیلم های خارجی ژانرهای فیلم به تنهایی کفایت نمیکند و خط داستانی بر پایه و سبک خاصی پیش می رود. نکته ای که اگر رعایت شود هالیوود یا بالیوود زیاد تفاوتی نمی کند و شما از دیدن یک اثر خارجی لذت خواهید برد. سریال های جدیدی نیز به تازگی منتشر شده اند که هرچند می شد آنها را در خلال یک اثر سینمایی خلاصه نمود اما کاراکترها و صحنه های کش داده شده به جذابیت و مقبولیت آنها می افزاید و مخاطب دلش میخواهد به جای ده قسمت سیصد قسمت را میدید.

فیلم و سریال های پیشنهادی جدید خارجی

۱- سریال ما همه مرده ایم

سریال خارجی ما همه مرده ایم (All of Us Are Dead) با عنوان کره ای (Jigeum Uri Hakgyoneun) که با نام اکنون در مدرسه ما (Now at Our School) نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه اکشن، ترسناک، فانتزی، درام، هیجان انگیز و علمی تخیلی محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی مشترک جی.کیو. لی و کیم نام سو است که فصل اول آن در قالب ۱۲ قسمت در سال ۲۰۲۲ میلادی توسط سه کمپانی Film Monster Co و JTBC Studios و Kimjonghak Production Co تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز سئونگ ایل چئون به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون پارک جی هو، یون چان یانگ، چو یی هیون، پارک سولومون، لی یو می، کیم جو-آ، کیم بو یون، کیم جین یونگ در این اثر بازی می کنند؛ همچنین این سریال در تاریخ ۲۸ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در کشور کره جنوبی، آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ جالب است بدانید سریال همه ما مرده‌ایم براساس یک وبتون به نام Now at Our School اثر جو دونگ گیون که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد، ساخته شده است؛ همه ما مرده‌ایم پس از پخش با نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها سریال را جذاب و سرگرم کننده توصیف کردند.

پس از اینکه در یک آزمایش علمی خطایی رخ می‌دهد، یک مدرسه محلی مورد هجوم زامبی‌ ها قرار می‌گیرد و دانش‌ آموزانی که گیر افتاده‌اند باید برای بقا مبارزه کنند. در نبود آب و غذا و قطع شدن ارتباطات توسط دولت، آنها باید از امکانات مدرسه برای حفاظت از خودشان در میانه میدان نبرد استفاده کنند وگرنه تبدیل به زامبی می‌ شوند.

۲- فیلم نفس نکش ۲

فیلم سینمایی نفس نکش ۲ یا دونت بربف ۲ (Don’t Breathe ۲) با ژانر ترسناک، اکشن و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای آمریکا و صربستان به کارگردانی رودو سایگرز است که توسط کمپانی‌های Screen Gems و Stage ۶ Films و Ghost House Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز فید آلوارز و رودو سایگرز نوشته اند و هنرمندانی همچون استیون لانگ، مادلین گریس، روکی ویلیامز، بابی شوفیلد، استفانی آرسیلا، استفان رودری، دیانا بابینیکووا، آدام یانگ، کریستین زاگیا، برندان سکستون سوم در این فیلم نقش پردازی میکنند. این اثر که دنباله فیلم نفس نکش محصول سال ۲۰۱۶ میلادی محسوب میشود و با بودجه ۱۵ میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ ۱۳ آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی توسط Screen Gems و Sony Pictures Releasing در سینماهای کشور آمریکا و سایر کشورها همزمان اکران شد و توانست به فروش تقریبی ۳۶.۲ میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند؛ رودو سایگرز نویسنده، تهیه‌کننده، بازیگر و کارگردان با استعداد سینما میباشد؛ از جمله آثار این فیلمساز میتوان به فیلم Don’t Breathe (نفس نکش)، Evil Dead (مرده شریر)، Ataque de pánico (وحشت‌زدگی) و The Texas Chainsaw Massacre (کشتار با اره‌برقی در تگزاس) اشاره کرد؛ جالب است بدانید پس از موفقیت تجاری قسمت اول فیلم نفس نکش در سال ۲۰۱۶، اعلام شد که دنباله آن نیز بار دیگر به کارگردانی فید آلوارز ساخته خواهد شد اما پس از وقفه‌هایی که در ساخت قسمت دوم به وجود آمد، در سال ۲۰۲۰ رودو سایگرز که در قسمت اول به عنوان نویسنده حضور داشت، به عنوان کارگردان فیلم جایگزین گردید و در نهایت نیز در ۷ آگوست ۲۰۲۰ فیلمبرداری اصلی در صربستان آغاز شد.

۳- آشوب مدام

آشوب مدام (Chaos Walking) فیلمی ماجراجویی و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای آمریکا، کانادا و هنگ کنگ به کارگردانی داگ لیمان است که توسط کمپانی BRON Studios منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز پاتریک نس و کریستوفر فورد برعهده داشته و بازیگرانی چون تام هالند، دیزی ریدلی، دمیان بیشیر، دیوید اویلوو، کورت ساتر، سینتیا اریوو، بتانی آن لیند، مادس میکلسن، نیک جوناس، ری مک کینون، وینسنت لکلرک در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین این فیلم که براساس کتاب سه جلدی Chaos Walking و از روی جلد اول این کتاب با نام The Knife of Never Letting Go نوشته شده در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است اولین بار در ۵ مارس سال ۲۰۲۱ در کشور آمریکا منتشر شد و پس از حضور در جشنواره بین المللی Scream Awards موفق شد نامزد دریافت ۲ جایزه بهترین فیلم علمی تخیلی Best Science Fiction Movie و The Ultimate Scream شود.

در مورد فردی به نام تاد هیویت (با بازی تام هالند) است که با دختری مرموز به نام ویولا (با بازی دیزی ریدلی) آشنا میشود. ویولا در سیاره ای زندگی میکند که زنان به طرز اسرارآمیزی ناپدید شده اند و مردان نیز به معضلی به نام The Noise مبتلا گشته اند. این مشکل باعث میشود تا تمام افکار آن ها از طریق تصاویر به نمایش گذاشته شده است.

دانلود فیلم با دوبله فارسی

برچسب‌ها