۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 791212

افیلیت مارکتینگ از جمله جدیدترین روش‌های درآمدزایی محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر به دلایلی همچون سادگی، عدم نیاز به سرمایه اولیه و امکان به دست آوردن درآمدهای بسیار زیاد، به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

ثبت نام در سیستم کسب درآمد رایگان افیلیت مارکتینگ

برندهای مختلفی در ایران و جهان، خدمات افیلیت مارکتینگ را به کاربران خود ارائه می‌دهند که در این مقاله قصد داریم به معرفی آن‌ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با افیلیت مارکتینگ

با گسترش دنیای مجازی و اینترنت، بازاریابی آنلاین نیز رونق زیادی نسبت به بازاریابی سنتی داشته است. یکی از روش‌های نوین بازاریابی آنلاین که افراد بسیاری امروزه از آن استفاده می‌کنند، افیلیت مارکتینگ (Affiliate marketing) یا همکاری در فروش است.

در روش همکاری در فروش، شرکت‌های صاحب محصول از ناشرین و تبلیغ‌کننده‌ها برای معرفی محصول و فروش آن استفاده می‌کنند. به عبارتی دیگر، در این حالت افراد مختلف مثل اینفلوئنسرها و فعالین دنیای مجازی با ثبت نام در سیستم همکاری در فروش یک شرکت یا برند معتبر، برخی از محصولات آن را به مخاطبین و دنبال‌کننده‌های خود معرفی می‌کنند. در این حالت با فروش هریک از محصولات، درصد مشخصی به عنوان کمیسیون به حساب ناشر، واریز می‌شود.

نکات مثبت افیلیت مارکتینگ

همکاری در فروش به عنوان یکی از جدیدترین روش‌های بازاریابی اینترنتی، نکات مثبت زیادی برای برند و یا شرکت ارائه دهنده محصول و همچنین ناشر یا معرفی کننده دارد. برخی از این نکات بدین شرح می‌باشند:

عدم نیاز به سرمایه اولیه

بسیاری از افراد برای شروع کارهای مختلفی با مشکل سرمایه اولیه مواجه هستند و به همین دلیل نمی‌توانند کار خود را به خوبی انجام دهند. در افیلیت مارکتینگ، شما هیچ نیازی به سرمایه اولیه ندارید و تنها با خلاقیت و پشکار خود، می‌توانید به درآمد قابل توجهی برسید.

انعطاف‌پذیری مناسب با شرایط

محیط کار شما در این روش، می‌تواند منزل و یا اتاق شخصی‌تان باشد. حتی در زمان سفر و گردش نیز می‌توانید از افیلیت مارکتینگ استفاده کنید و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد. همچنین ساعت کاری نیز در این روش، کاملاً به روحیه و شخصیت هر فرد وابسته است، اما باید با برنامه ریزی صحیح، ساعات مشخصی را به کار اختصاص دهید.

امکان پیشرفت و افزایش درآمدزایی

در روش افیلیت مارکتینگ شما می‌توانید با توجه به قدرت خلاقیت‌تان در تولید محتوا و معرفی محصولات، به درآمد و کمیسیون‌های قابل توجه برسید. اکثر شغل‌های روتین چنین ویژگی ندارند و فرد یک حقوق ثابت را در طول ماه و سال دریافت می‌کند. اما در شیوه همکاری در فروش، صرف وقت و انرژی بیشتر، به معنای به دست آوردن پول زیادتر است.

معرفی بهتر برند

برندهای مختلف می‌توانند با استفاده از شیوه افیلیت مارکتینگ، بیشتر در بین مردم شناخته شوند و در نتیجه سود بیشتری را به دست آورند. وجود ناشرین متعدد در شبکه‌های اجتماعی مختلف و وب‌سایت ها، شرایط را درآمدزایی بیشتر برندها فراهم می‌سازد.

شرکت‌های معتبر داخلی افیلیت مارکتینگ

در طی سالیان اخیر، افیلیت مارکتینگ در ایران پیشرفت قابل توجهی داشته و یکی از سیستم‌های مهم درآمدزایی برای برخی از وب‌سایت‌های معتبر محسوب می‌شود. در ادامه به معرفی تعدادی از سایت‌های ایرانی فعال در این حوزه می‌پردازیم.

دیجی کالا

دیجی‌کالا معروف‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه اینترنتی داخلی است که تنوع بسیار زیادی در کالاهای خود دارد. یکی از ویژگی‌های مهم دیجی کالا، احترام به مشتری و نظرات آن‌ها است. در دیجی‌کالا مشتریان می‌توانند نظرات خود را به راحتی در مورد هر کالایی که خریداری کردند، اعلام نمایند. دیجی کالا شرایط مناسبی را برای کارگاه‌های تولیدی کوچک و بزرگ کشور فراهم کرده است تا محصولات خود را در این وب‌سایت پر مخاطب عرضه کنند.

سیستم همکاری در فروش دیجی‌کالا جزو برترین‌ها در ایران محسوب می‌شود و افراد می‌توانند با به اشتراک‌گذاری لینک‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی یا وبلاگ‌های خود، درآمدزایی داشته باشند.

افیلیت مارکتینگ دایان افیلیت

سیستم کسب درآمد دایان افیلیت در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و توانسته اعتماد مخاطبین و مشتریان خود را به دست آورد. این فروشگاه در حوزه محصولات متنوعی از جمله پوشاک، اکسسوری، لوازم تزیینی، دکوراسیون منزل، وسایل دیجیتال و... فعالیت می‌کند و سیستم افیلیت مارکتینگ قدرتمندی دارد. هرکس با هر تخصص و ایده‌ای می‌تواند به سادگی و از طریق ثبت نام در وبسایت همکاری در فروش دایان افیلیت، وارد سامانه همکاری در فروش آن شود.

دایان افیلیت برای متقاضیان همکاری در فروش، بنرهای تبلیغاتی را جهت معرفی محصولات مختلف آماده می‌کند. متقاضیان باید این بنرها را در سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهند تا مردم با آن‌ها آشنا شوند.

دایان افیلیت یکی از بزرگ‌ترین سیستم های همکاری در فروش ایران است. با عضویت رایگان در این سیستم افیلیت مارکتینگ، می‌توانید بامعرفی کالاها به ازای هر فروش موفق پورسانت دریافت کنید. دایان افیلیت کمک می‌کند تا بدون سرمایه و دانش تخصصی به درآمد پایدار برسید. تمام نیازمندی این سیستم برای رسیدن به درآمد، یک دستگاه متصل به اینترنت و در اختیار داشتن بستری در فضای دیجیتال است. سیستم مشارکت در فروش دایان، یک ایده کسب و کار است که این امکان را فراهم می‌کند تا بدون برخورد با مشتریان، فارغ از فرآیند فروش و به دور از نگرانی‌های تامین کالا یا نوسانات بازار به درآمد اینترنتی برسید و پا به عرصه تجارت الکترونیک بگذارید.

سبزگستر

وب‌سایت سبزگستر دارای بیش از ۶ هزار وب‌مستر فعال است و یک بستر مناسب برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک آنلاین و درآمدزایی محسوب می‌شود. سیستم افیلیت مارکتینگ سبزگستر، به گونه‌ای است که هرکس می‌تواند فروشگاه خودش را داشته باشد و محصولات دلخواه و محبوبش را معرفی کند. سبزگستر همیشه برای کالاهای خود، گارانتی‌های معتبر ارائه می‌دهد و همین موضوع موجب افزایش محبوبیت آن شده است.

میسو مارکت

این وب‌سایت در حوزه فروش محصولات غذایی و خوراکی فعالیت دارد و مقر آن در شهر مشهد است. سیستم همکاری در فروش میسو مارکت را می‌توان جزو سیستم‌های پرسود قرار داد زیرا کالاهای آن جزو ضروریات زندگی خانواده‌ها محسوب می‌شود. به همین دلیل معرفی این کالاها می‌تواند پورسانت خوبی را نصیب افراد کند.

شرکت‌های معتبر جهانی افیلیت مارکتینگ

شرکت‌ها و برندهای مختلفی از خدمات افیلیت مارکتینگ پشتیبانی می‌کنند و هرکدام شرایط خاص خود را دارند. در ادامه برخی از این سایت‌ها را معرفی خواهیم کرد.

افیلیت مارکتینگ در آمازون

آمازون مشهورترین فروشگاه اینترنتی در جهان است که صاحب آن یعنی جف بزوس، یکی از ثروتمندترین انسان‌های کره زمین محسوب می‌شود. آمازون کالاهای مخلتفی را در حوزه لوازم خانگی، دیجیتال، پوشاک، آرایشی و... با قیمت مناسب به مردم عرضه می‌کند و نمایندگی‌های زیادی نیز در بسیاری از کشورهای جهان دارد.

برند ای بِی (eBay)

ای بِی نیز از جمله فروشگاه‌های آنلاین مطرح در جهان است که تنوع محصول بی‌نظیری دارد. قوانین این سایت به هیچ عنوان پیچیده نیست و استفاده از خدمات افیلیت مارکتینگ آن نیز بسیار آسان است. در این حالت شما تنها باید لینک محصولات را برای دنبال‌ کنندگان خود به اشتراک بگذارید و با خرید آن‌ها توسط مخاطبین، کمیسیون دریافت کنید.

بلوهاست (Bluehost)

بلوهاست برای کسانی که در حوزه طراحی سایت با وردپرس فعالیت می‌کنند شرایط مناسبی را جهت همکاری در فروش فراهم کرده است. این سایت، هاست یا سرورهای قدرتمندی را با قیمت مناسب و اقتصادی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. ناشران می‌توانند از طریق به اشتراک‌گذاری لینک‌های این سایت، کمیسیون دریافت نمایند.

برچسب‌ها