وزیر امور خارجه در توضیح مصاحبه خود با شبکه خبر تاکید کرد: سپاه پاسداران همواره حافظ کشور و ملت بوده و هست و آنچه گفته شد رویکرد فرماندهان عالی است که حتی لحظه‌ای تامین و حفاظت از منافع ملت به شرط دستیابی به یک توافق خوب، قوی و پایدار عقب نیفتد.

توضیحات امیرعبداللهیان درباره اظهاراتش در خصوص سپاه پاسداران

به گزارش قدس آنلاین، حسین امیرعبداللهیان گفت : از آنجایی که بخشی از مصاحبه دیروز با شبکه خبر سوالی را نزد برخی از دوستان ایجاد کرده است، لازم‌ می دانم نکته ای را عرض کنم.

امیرعبداللهیان افزود: روشن است که از این واضح تر نمی شد در خصوص جایگاه محوری سپاه پاسداران سرافراز صحبت کرد. سپاه پاسداران همواره حافظ کشور و ملت بوده و هست و آنچه گفته شد رویکرد فرماندهان عالی است که حتی لحظه ای تامین و حفاظت از منافع ملت به شرط دستیابی به یک توافق خوب، قوی و پایدار عقب نیفتد.

وی تاکید کرد: در عین حال همان طور که به دقت در مصاحبه توضیح داده شد چنین توافقی فقط با رعایت کامل خطوط قرمز و بدیهیات چنین توافقی می تواند حاصل شود و لذا برداشت دور از ذهن و بعیدی که برخی از عزیزان از صحبت های دیروز کرده اند، نادرست است و موضوع اصلا عبور و یا مصالحه بر سر خطوط قرمز نیست توصیه ام مرور دوباره مصاحبه دیروز است.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: این جمله را هرگز فراموش نمی کنیم که امام راحل عظیم الشان (ره) فرمودند ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها