۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 792922

دراگان اسکوچیچ به حدی جایگاه سستی در تیم ملی فوتبال ایران داشت که با یک شکست تمام دستاوردهایش نادیده گرفته شد. حتی پیروزی مقابل لبنان و بازگشت به صدرجدول نیز نتوانست از بی‌اعتمادی به سرمربی کروات تیم ملی بکاهد و همچنان شاهد درخواست‌های مکرر از سوی رسانه‌ها و گروهی از کارشناسان برای تغییر این مربی هستیم.

نام نکونام حوالی تیم ملی

 برخی رسانه‌ها از احتمال حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم ملی رونمایی کرده‌اند و برخی نیز احتمال بازگشت کی‌روش را نزدیک می‌دانند. دراین میان نام مربیان ایرانی نیز مطرح شده است. شاید نام علی دایی را از ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ شنیده باشیم اما یک گزینه دیگر نیز برای رسیدن به نیمکت تیم ملی درحال مذاکرات با تصمیم‌گیران فدراسیون فوتبال است. او جواد نکونام است. مردی که اکنون به عنوان سرمربی سکان هدایت تیم فولاد خوزستان را دردست گرفته است. در مذاکراتی که نکونام با برخی تصمیم گیران داشته حتی به نام محمد ربیعی به عنوان یکی از دستیاران خود نیز اشاره کرده است که البته این اخبار هنوز از سوی جواد نکونام تأیید نشده است. البته با خصوصیات اخلاقی که از این بازیکن قدیمی سراغ داریم بعید است که تا نهایی شدن حضور در تیم ملی فوتبال ایران چنین خبرهایی را تأیید کند. نکونام احتمالاً منتظر می‌ماند تا این ماجرا به نقطه امیدوار کننده‌ای برسد و بعد از آن در این باره صحبت‌هایی به میان خواهد آورد. 
شاید پرسش مهمی که با شنیدن خبر مربیگری نکونام در تیم ملی به ذهن برسد، این باشد که آیا جواد از تجربه کافی برای هدایت تیم ملی برخوردار است؟ نکونام از بعد تجربی هنوز به نقطه‌ای نرسیده که بتوان با خیال آسوده سکان هدایت تیم ملی را در بازی‌های فوق حساس با انگلیس و آمریکا به دست او سپرد. او شاگرد خلف کی روش بوده و تنها نکته مثبتش همین است.

برچسب‌ها