رهبر انقلاب یمن روز قدس را مناسبتی مهم برای یکپارچه کردن امت در دفاع از آرمان فلسطین خواند و تاکید کرد، نابودی رژیم موقت صهیونیستی قطعی است.

رهبر انقلاب یمن: روز قدس برای یکپارچه کردن امت در دفاع از فلسطین است

به گزارش قدس آنلاین، مراسم «منبر القدس» (تریبون قدس) امروز سه‌شنبه به صورت اینترنتی برگزار شد و در آن، رهبران جنبشهای مقاومت منطقه به سخنرانی پرداختند. این مراسم به مناسبت روز جهانی قدس است.

«عبدالملک الحوثی» ضمن درود بر ملت فلسطین و مجاهدان فلسطینی و نگهبانان مسجد الاقصی و اهالی صبور قدس گفت: روز قدس مناسبتی مهم برای یادآوری کردن مسئولیت امت در قبال فلسطین و بیدار کردن امت برای اقدام جدی در یاری کردن ملت مظلوم فلسطین است.

به گزارش المسیره، الحوثی تاکید کرد: روز قدس مناسبتی مهم برای یکپارچه کردن امت در دفاع از آرمان فلسطین است تا موضع درست و یکپارچه ای اتخاذ کنند.

رهبر انصارالله آرمان فلسطین را بی تردید از آشکارترین مسائلی خواند که همه امت به آن اذعان دارند و تاکید کرد: امت اسلامی بر این متفق القول است که بازپس‌گیری مقدسات و پاکسازی فلسطین از لوث صهیونیست‌ها مسئولیتی بر گردن مسلمانان است.

الحوثی تاکید کرد: این حق عامل مهمی در یکپارچگی صفوف امت و اتخاذ موضعی یکپارچه برای کمک به ملت فلسطین است.

وی افزود: ملت یمن بر اساس اصول اسلامی و هویت ایمانی خود بر موضع آشکار خود در تمسک به حق ملت فلسطین ثابت و استوار است تا وقتی که سرزمین فلسطین آزاد شده و سایه ظلم و جور از سر مت فلسطین رخت بربندد.

الحوثی تاکید کرد: ملت عزیز ما در کنار آزادگان امت و محور مقاومت و جهاد  برای بالا بردن سطح همکاری و هماهنگی تلاش خواهند کرد. این همکاری بین فرزندان امت از بالاترین مصادیق همکاری برای نیکی و تقوا است.

رهبر انصار الله گفت: ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که معادله سید حسن نصرالله را به طور جدی و صادقانه پذیرفته‌ایم که در آن اعلام کرد که هر گونه تهدید موجودیتی برای بیت المقدس به معنای جنگ منطقه‌ای است.

وی ادامه داد: ما به همراه آزادگان امت و ملت فلسطین و محور مقاومت و جهاد دست از تلاش برای آرمان فلسطین بر نمی‌داریم و رژیم صهیونیستی با تسلط خود برفلسطین رژیم موقتی است که نابودی آن حتمی و پیروزی بر آن هم قطعی است.

الحوثی با تاکید بر اینکه واقعیت موجود عوامل نابودی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد، گفت: نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی آشکار شده و سران این رژیم هم به آن اذعان دارند.

منبع: فارس

برچسب‌ها