استاندار خراسان رضوی گفت:همان طور که تمام ظرفیتهای این استان برای خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع)به کار گرفته می‌شود شایسته است ظرفیتهای ملی هم پای این کار بیاید.

ظرفیتهای ملی در خدمت رسانی به زائران رضوی استفاده شود

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری در دیدار با وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در تهران ضمن بیان برخی مسایل و مشکلات استان درمیزبانی مناسب از زائران رضوی افزود: همچنین فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در خراسان رضوی هم باید دایمی شود.

 سید عزت‌الله ضرغامی نیز در این نشست با قدردانی از مشارکت تمام بخش‌های خراسان رضوی در ارائه خدمات به زائران و اسکان آنها گفت: در نوروز ۱۴۰۱ بخش‌ها و دستگاه‌ها در مشهد پای کار آمدند و اسکان زائران در هتل‌ها، خانه مسافرها، مدارس و حسینیه‌ها به خوبی انجام شد.

وزیر میراث فرهنگی و استاندار خراسان رضوی در ادامه این نشست در خصوص فرایند صدور مجوز گردشگری در استان، پیگیری مصوبات کارگروه ملی زیارت، تشکیل دایمی ستاد اجرایی خدمات سفر، ارائه خدمات شایسته به زائران امام هشتم (ع)و ارتقای کمی و کیفی آنها، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی مشهد مقدس، تشکیل کارگروه زیارت در خراسان رضوی، پیگیری و حل مشکلات زائران و خدمات‌رسانی به زائران در نوروز ۱۴۰۱ بحث و گفت و گو شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها