فیفا در بیانیه‌ای محبوب ترین بازیهای جام جهانی قطر را اعلام کرد.

فیفا محبوب ترین بازیهای جام جهانی قطر را اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین، دومین مرحله از بلیت‌فروشی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به پایان رسید و در این دوره از بلیت‌فروشی رکوردی فوق العاده ثبت شد. طبق گزارش رسانه قطری در این دوره از بلیت‌فروشی تعداد درخواست‌ها از ۲۳٫۵ میلیون نفر گذشته است.

فیفا با بیان اینکه بیش از ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار درخواست برای تهیه بلیت مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ثبت شده است، اعلام کرد که شهروندان کشورهای آرژانتین، برزیل، انگلیس، فرانسه، مکزیک، عربستان و آمریکا در صدر متقاضیان حضور در جام جهانی هستند. در این بین دیدار تیم های عربستان و آرژانتین که روز ۲۲ نوامبر در ورزشگاه لوسیل از دور اول جام جهانی برگزار می شود بیشترین میزان استقبال را داشته است.

فیفا در ادامه یادآور شد که سه مسابقه‌ای که بیشترین متقاضی خرید بلیت را دارد، شامل بازی میان "عربستان و آرژانتین"، "انگلیس و آمریکا" و "فینال جام جهانی" است.

نهاد حاکم بر فوتبال جهان در ماه مارس اعلام کرد که بیش از ۸۰۰ هزار بلیت در مرحله اول فروش بلیت ها فروخته شده است.

فدراسیون جهانی فوتبال پیشتر اعلام کرده بود که هزینه بلیت برای ساکنان قطر حدود ۱۱ دلار و برای شهروندان دیگر کشورها حدود ۶۹ دلار است.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای اولین بار در پاییز برگزار می شود. این رقابت ها از اواخر آبان سال جاری در کشور قطر برگزار می شود. این تصمیم به خاطر شرایط آب و هوایی کشور میزبان گرفته شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها