دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانیه‌ای همه مجالس اسلامی و عربی و جهان را دعوت کرد از ظرفیت خود برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها استفاده کنند و از اتحادیه بین المجالس جهانی هم خواست در اولین جلسه عضویت این رژیم نژادپرست را لغو کند.

اتحادیه بین المجالس جهانی عضویت رژیم صهیونیستی را در اولین جلسه لغو کند

به گزارش قدس آنلاین، دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز نکبت بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی سالروز روز نکبت؛ یادآور روز اشغال سرزمین مقدس فلسطین و قدس شریف توسط دژخیمان تروریست صهیونیستی و تحت حمایت استعمارگر ستم گر و مستکبر انگلیس را بشدت محکوم می‌کند.

این بیانیه تصریح کرده است: امروز تداوم مقاومت و عملیات مبارزین جوان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی بیانگر پویایی و بالندگی ملت فلسطین و عدم تسلیم آنها در مقابل حجم جنایت صهیونیست‌های نازی و خیانت برخی سران عربی است. اینکه ۷۴ سال جنایت، کشتار، اسارت، آوارگی و شهرک سازی تحت حمایت همه جانبه آمریکا ‌و کشورهایی اروپایی نتوانسته خللی در عزم ملت فلسطین برای رهایی از یوغ اشغالگران صهیونیستی ایجاد کند رسالت و وظیفه بزرگی برای ملت های اسلامی و عربی و آزادیخواهان جهان در دفاع از حقوق مشروع ملت فلسطین ایجاد می‌کند. این روحیه زنده و جهادی ایجاب می کند تا بازدارندگی و بالندگی ایجاد شده در غزه، در کرانه غربی و سراسر سرزمین های اشغالی نیز توسعه پیدا کند و هفت میلیون آواره و پناهنده فلسطینی نیز به این موج اعتراضی و انتفاضه ملحق شوند.

در این بیانیه تاکید شده است: دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن بکارگیری دیپلماسی پارلمانی همه مجالس اسلامی و عربی و جهان را دعوت می‌کند از ظرفیت مجالس برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها استفاده کنند و اتحادیه بین المجالس جهانی در اولین جلسه عضویت این رژیم نژادپرست را لغو کند. از جامعه جهانی بویژه مجمع عمومی سازمان ملل نیز درخواست می‌شود قطعنامه ۳۳۷۹ مجمع عمومی علیه نژادپرستی رژیم صهیونیستی مجدد در دستور کار مجمع عمومی سازمان ملل جهت تصویب قرار گیرد .

منبع: ایرنا

برچسب‌ها