سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: شعب این سازمان در سراسر کشور برای راهنمایی و حل مشکلات کارفرمایان در ارسال و پرداخت حق بیمه در سامانه خدمات غیرحضوری، پنجشنبه و جمعه این هفته فعال است.

شعب سازمان تأمین اجتماعی پنجشنبه و جمعه این هفته فعال است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، این اقدام در پی تعطیلی ناشی از آلودگی هوا در روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت و با توجه به مصادف شدن این ایام با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، برای جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت فهرست پرداخت حق بیمه کارگاه‌ها، اجرایی شده است.

طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی، همکاران مرتبط با موضوع فهرست پرداخت حق بیمه، روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برای پاسخگویی به کارفرمایان تا پایان وقت اداری در محل کار خود حضور دارند.

از ابتدای اردیبهشت ماه جاری، تمام امور مربوط به فهرست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir امکانپذیر بوده و سامانه قدیمی سمت (samt.tamin.ir) برای کارفرمایان غیرفعال شده است.

امور مربوط به فهرست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان انجام شده و کارفرمایانی که برای ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه سئوالات یا نیاز به راهنمایی دارند، می توانند برای دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره تلفن ۱۴۲۰ برای راهنمایی بیشتر و حل مشکلات احتمالی به شعب تأمین اجتماعی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه جاری مراجعه کنند.

سامانه ۱۴۲۰، مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی است که به منظور ثبت سوالات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی راه‌انداری شده است.

برچسب‌ها