سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: در حال حاضر ۹۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند.

آمار بیماران کرونایی در گلستان دو رقمی شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: در حال حاضر ۹۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند.

سعید گل فیروزی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گلستان به خبرنگار ایسنا گفت: در حال حاضر ۹۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند و ۱۵ نفر از طریق دستگاه تنفس مصنوعی به زندگی ادامه می‌دهند.

وی به رنگ‌بندی کرونایی در گلستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، گمیشان، مینودشت، آق‌قلا، آزادشهر و رامیان در وضعیت آبی کرونایی  و شهرستانهای کردکوی، بندرگز، بندر ترکمن، علی آبادکتول، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان به روند کاهشی کرونا در استان گلستان اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر شهرستانی با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی در استان وجود ندارد.

گل‌فیروزی با بیان اینکه پس از ماه‌ها آمار بیماران کرونایی در گلستان دو رقمی شد، یادآور شد: اگرچه شیوع کرونا روند کاهشی به خود گرفته است اما این به معنای پایان کرونا نیست.

وی از مردم خواست همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و تزریق هر سه دوز واکسن کرونا اهتمام داشته باشند تا شاهد اوج دوباره و یا ایجاد پیک جدید نباشیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها