۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
کد خبر: 799809

تیم ملی آلیش زنان در سبک کلاسیک با کسب یک طلا، چهار نقره و یک برنز قهرمان قاره کهن شد.

تیم ملی آلیش زنان قهرمان آسیا شد

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های آلیش زنان و مردان قهرمانی آسیا از ۳۱ اردیبهشت تا دوم خرداد ماه به میزبانی شهر اوش قرقیزستان در حال برگزاری است.

مونا میرزایی سرپرست تیم ملی کشتی بانوان روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر که  تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران در بخش تیمی کشتی آلیش در سبک کلاسیک قهرمان آسیا شد، اظهار داشت: فردا بانوان در بخش آزاد کشتی آلیش به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

تیم ملی کشتی آلیش بانوان با یک طلا، چهار نقره  و یک برنز قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم که ۵ شرکت کننده داشت، سارا علیپور به مصاف نمایندگان کشورهای مغولستان، ترکمنستان، قرقیزستان و ازبکستان رفت و نخستین مدال طلای کاروان ایران را از آن خود کرد. 

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۷ نفر حضور داشتند، سپیده بابایی در گروه چهار نفره به مصاف نمایندگان کشورهای ازبکستان، هند و ترکمنستان رفت و نقره‌ای شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۵ نفر حضور داشتند، شیدا فهیمی به مصاف نمایندگان کشورهای ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و مغولستان رفت و نقره این رقابت‌ها را برگردن آویخت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که با حضور ۶ نفر برگزار شد، سحر غنی‌زاده در گروه سه نفره با کشتی‌گیران کشورهای قزاقستان و قرقیزستان پیکار کرد و به نقره این رقابت‌ها رسید.

در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم که ۴ نفر حضور داشتند، هانیه عاشوری با کشتی‌گیران کشورهای قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان مبارزه کرد و نقره‌ای شد.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۵ نفر حضور داشتند، فاطمه فتاحی با کشتی‌گیرانی از کشورهای ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان و قرقیزستان مبارزه کرد و برنزی شد.

مسابقات آلیش آزاد فردا و مسابقات قزاق کورسی نیز روز دوشنبه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها