در جریان یورش بمب افکن‌های ارتش عراق به مخفیگاه های داعش در شمال این کشور، سه تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.

هلاکت ۳ داعشی در یورش بمب افکن‌های عراق

به گزارش قدس آنلاین، جنگنده بمب افکن های ارتش عراق امروز(یکشنبه) مخفیگاه های عناصر گروه داعش را در استان «صلاح الدین» واقع در شمال بغداد بمباران کردند که در نتیجه این عملیات سه تروریست از پای درآمدند.

بر پایه اعلام گروه رسانه های امنیتی عراق، دستگاه‌های امنیتی با نظارت فرماندهی عملیات مشترک در ادامه نابودی و تعقیب عناصر گروهک بزدل و شرور داعش مخفیگاه های آنها را در استان صلاح الدین شناسایی کردند و بمب افکن های ارتش در دو مرحله آنها را در شمال دریاچه «الثرثار» هدف قرار دادند.

این دومین عملیات هوایی بمب افکن های ارتش عراقی در طول سه روز گذشته علیه مواضع و مخفیگاه های گروه تروریستی داعش به شمار می رود.

پنجشنبه گذشته بمب افکن های عراقی مواضع داعش در منطقه «الطارمیه» واقع در شمال بغداد، پایتخت این کشور را هدف قرار داده بودند.

داعش که از ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ به عراق حمله و پس از سه روز توانسته بود نزدیک به ۴۵ درصد خاک این کشور را تصرف کند در آبان ۱۳۹۶ شکست خورد، اما از همان زمان هسته های خفته این گروه تروریستی همچنان در عراق و سوریه فعال است و هر از گاه اقدام به تحرکات تروریستی می کنند.

ارتش و نیروهای نظامی عراق به ویژه سازمان الحشد الشعبی از زمان شکست داعش در سال ۲۰۱۷ همچنان به تعقیب و شکار عناصر بازمانده این گروه تروریستی مشغول هستند که هر از گاه دست به شبیخون و انجام عملیات علیه شهروندان و نیروهای مسلح می زنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها