دادستان عمومی و انقلاب لنگرود شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره «ابوذر روحی» خواننده «سلام فرمانده» را تکذیب کرد.

شایعات منتشر شده درباره خواننده «سلام فرمانده» کذب است

به گزارش قدس آنلاین، سید هاشم میرحسینی با بیان اینکه سرود «سلام فرمانده» یک محصول فرهنگی منحصر به فردی است که از عمق جان مردمان این سرزمین خصوصاً جوانان و نوجوانان نشأت گرفته است، اظهار کرد: اجرای این سرود در سراسر کشور و حتی در برخی کشورهای جهان، دشمنان این ملت خاصه رسانه‌های بیگانه را به خشم آورده است.

وی ادامه داد: آنها با وارد کردن اتهام ناروا و به دور از واقعیت به خواننده این اثر «ابوذر روحی» در صدد کاهش و بی اثر کردن این اثر فرهنگی برآمدند.

دادستان لنگرود با تاکید بر اینکه چنین اتهامی به این مداح معروف از اساس کذب است و پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان در این خصوص تشکیل نشده است، افزود: استقبال کودکان و نوجوانان از این رویداد فرهنگی موجب سردرگمی و عصبانیت منافقین داخلی و خارجی شده است.

وی اضافه کرد: خواننده این اثر فرهنگی با مقبولیتی که در میان مردم استان گیلان داشته بزرگ‌ترین ضربه را با کار جهادی و انقلابی خود به جبهه دشمنان انقلاب و نظام وارد کرده است.

وی افزود: دستور شناسایی عوامل انتشار اکاذیب به مراجع مربوطه صادر شده و این افراد به زودی شناسایی شده و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

منبع: مهر

برچسب‌ها