نایب رئیس شورای امنیت روسیه درخواست اوکراین مبنی بر دریافت واردات انرژی در زمستان امسال با امکان تاخیر در پرداخت به مدت دو سال را با زیر سوال بردن موجودیت این کشور، به چالش کشید.

مدودوف: اوکراین ظرف ۲ سال در نقشه جهان وجود نخواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ریانووستی، «دیمیتری مدودوف» نایب رئیس شورای امنیت روسیه ابراز تردید کرد که در دو سال آینده اوکراین حتی در نقشه جهان وجود داشته باشد.

مدودوف در همین رابطه با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: چه کسی می گوید که دو سال دیگر اوکراین حتی در نقشه جهان وجود خواهد داشت؟ اگرچه آمریکایی ها دیگر اهمیتی نمی دهند. آنها آنقدر در پروژه ضد روسیه سرمایه گذاری کرده اند که بقیه چیزها برای آنها مهم نیست.

نایب رئیس شورای امنیت روسیه با انتشار این پیام به این مسئله واکنش نشان داد که اوکراین می خواهد گاز مایع را از فروشندگان خارجی آن تحت شرایط وام و اجاره با پرداخت هزینه تحویل در دو سال دریافت کند، چرا که «در غیر این صورت رسما در زمستان آینده یخ خواهد زد».

وی پیشتر نیز درباره «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در پیامی اعلام کرده بود که وی نیازی به توافق صلح ندارد چرا که این مسئله به معنی پایان دولت فعلی کی یف در اوکراین خواهد بود.

مدودوف در این باره نوشته بود: زلنسکی به هیچ پیمان صلحی نیاز ندارد. برای او صلح پایان است. پایانی به این صورت که یا به سرعت از طرف نازی‌ها، که او را به دلیل توطئه با مسکووی ها حلق آویز خواهند کرد یا اینکه کندتر و از جانب رقبایش و به عنوان رئیس جمهور شکست خورده در جنگ، برکنار می‌شود.

وی همچنین درباره تحریم های اعمال شده برضد مسکو نیز گفته بود که آثار این مسئله گریبانگیر خود تحریم کنندگان خواهد شد.

برچسب‌ها