دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی از کاهش چهار هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم شکر در عمده فروشی خبر داد و گفت: اکنون قیمت هر کیلوگرم شکر در سطح عمده فروشی‌ها به ۱۸ هزارو ۲۰۰ تومان رسیده است.

قیمت هر کیلو شکر در عمده‌فروشی به ۱۸ هزار تومان رسید

به گزارش قدس آنلاین «قاسمعلی حسنی» در خصوص وضعیت بازار شکر، افزود: پیش از این قیمت شکر در سطح عمده فروشی ها ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان بود که اکنون به ۱۸  هزارو ۲۰۰ تومان رسیده است که حدود چهار هزار تومان کاهش نرخ را نشان می ‌دهد.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی تصریح‌کرد: این کاهش نرخ در سطح عمده فروشی‌ها مربوط به واردات محموله‌های بزرگ شکر به کشور است که توسط بخش خصوصی انجام شده است و امیدواریم کاهش نرخ در این محصول تداوم یابد.

وی درباره رکود در بازار شکر، اظهار داشت: اکنون بازار شکر با اندکی کاهش تقاضا روبه‌رو است، بنابراین واردکنندگان برای رقابت با یکدیگر اقدام به کاهش قیمت این محصول و عرضه فراوان آن در بازار کرده‌اند.

 اواخر خرداماه نیز بر اساس ابلاغ جدید وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم به وزارت صنعت، معدن و تجارت و اصناف، قیمت هر کیلوگرم قند ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان و هر کیلوگرم شکر ۲۳ هزار و ۲۳۰ تومان برای مصرف‌کنندگان تعیین شده بود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها