مهرداد معظمی روابط عمومی سازمان اوج خبر داد که فصل دوم سریال «مستوران» برای نوروز آماده می‌شود.

سازمان اوج در مسیر جدیدی از سریال‌سازی قدم می‌گذارد/ پخش مستوران‌۲ در نوروز

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مهرداد معظمی مدیر روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج از ساخت سریال‌های جدید توسط سازمان اوج خبر داد.

وی در این خصوص نوشت: ساخت سریال «مستوران» برای سازمان اوج، در حکم آغاز یک راه میانبر است. علامتی است از قدم گذاشتن در وادی صنعتی شدن سریال سازی در ایران. ساخت سریال تاریخی با بودجه‌ای برابر با سریال‌های روز و آپارتمانی.

از این کارخانه که قصه محوری، تنوع ژانر و توجه به محتوای ایرانی و اسلامی را در دستور کار دارد، به زودی شاهد نمایش سریال‌های با کیفیت دیگری خواهیم بود. با قصه‌هایی شبیه «اسفندیار» از دل شاهنامه، اساطیری چون «آرش» و مرور تاریخ پرافتخار ایران، از «آل بویه» تا «عصر صفوی».

سریال‌ها و آثاری که توانایی تسخیر بازار کشورهای منطقه را داشته باشند.

فصل اول سریالِ مستوران با اقتباس و تکیه بر ادبیات کهن و پندآموز ایرانی و ظرف کمتر از دو سال، نگارش و تولید و روانه آنتن شده است. فصل دوم مستوران نیز که بر روی ریل تولید قرار گرفته است، در کمتر از هشت ماه به آنتن نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان خواهد رسید ان‌شالله. این؛ یعنی خداحافظی با پروسه ساخت ده ساله سریال‌های تاریخی و صرف بودجه‌های عظیم و درک نیاز مخاطبان تشنه داخلی و خارجی.

انتهای پیام/

برچسب‌ها