۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰
کد خبر: 810575

پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام نام دستیار اول یحیی گل‌محمدی مشخص شد و اوسمار لوس ویرای برزیلی پس از بررسی‌های باشگاه و یحیی گل‌محمدی با این باشگاه همکاری می‌کند.

پرسپولیس تیم جذابی است

به گزارش قدس آنلاین، پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام نام دستیار اول یحیی گل‌محمدی مشخص شد و اوسمار لوس ویرای برزیلی پس از بررسی‌های باشگاه و یحیی گل‌محمدی با این باشگاه همکاری می‌کند.

این مربی سابقه همکاری با مربیانی همچون: فابیو کاریله، سرمربی حال حاضر وردی ناکازاکی و سرمربی سابق اتلتیکو پارانانزه، سانتوس، الاتحاد عربستان و الوحده؛ همچنین آبل براگا سرمربی سابق فلومیننزه، اینتر ناسیونال، واسکودوگاما، کروزیرو، فلامینگو و الجزیره و حتی مربیانی همچون «خاویرونتورا» و «دیگو آگیره» را در کارنامه دارد.

اوسمار ۴۷ ساله درباره اینکه چرا پذیرفت به عنوان مربی در کنار یحیی گل‌محمدی فعالیت کند این پاسخ را داد: «این پیشنهاد مربوط به یک ماه قبل است اما من درحال ارزیابی شرایط بودم. دراین مدت به طور تلفنی با سرمربی پرسپولیس گفت‌وگو کردم و درنهایت به این نتیجه رسیدیم که نقاط مشترکی داریم و می‌توانیم با هم کار کنیم. ما از طریق یک دوست با هم ارتباط برقرار کردیم و سرانجام مقرر شد من برای عقد قرارداد به تهران بیایم و کار را با ایشان شروع کنم». اوسمار درباره شناخت خود از پرسپولیس هم گفت:«دراین ایام فیلم‌هایی از بازی‌های فصل قبل پرسپولیس برای من ارسال شد. آن‌ها را تماشا کردم. ضمن اینکه کارنامه پرسپولیس را هم بررسی کردم. پرسپولیس تیم بزرگی است که سابقه حضور در دو فینال عصر جدید رقابت‌های آسیایی را دارد. قدمت این باشگاه بسیار زیاد است».

اوسمار درباره وضعیت فوتبالیست‌های ایرانی این توضیحات را داد: «مثل برزیلی‎‌ها تکنیکی هستند. برای من کار کردن با بازیکنان ایرانی بسیار جذاب است و دوست دارم اتمسفر جدیدی که پیش رویم قرار گرفته را به خوبی تجربه کنم. کار در پرسپولیس برای من جذابیت‌های بسیاری دارد و امیدوارم با این باشگاه به دستاوردهای بزرگی برسیم». 

وی درباره ارزیابی‌اش از تیم فعلی نیز گفت: «از بازیکنان جدید شناخت دقیق ندارم. دو هفته زمان می‌برد تا به شناخت کلی برسم. خوشبختانه آقای گل‌محمدی در کنار من هستند و می‌توانند درباره خصوصیات تک‌تک بازیکنان به من توضیح بدهند تا این آشنایی سریع‌تر انجام شود».

در مجموع ویرا در اینترناسیول به عنوان دستیار عملکرد بهتری نسبت با سایر تیم‌ها از خود به ثبت رساند. شاید برای خیلی‌ها این سؤال پیش بیاید که دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی چقدر برای باشگاه پرسپولیس هزینه در بر داشته است؟

یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر داد «ویرا» برای یک فصل کار در کنار یحیی گل‌محمدی مبلغ ۱۵۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد!

خبرنگار: حمیدرضاعرب

انتهای پیام/

برچسب‌ها