روز گذشته به همت خیران آبرسان، پروژه پیامبر رحمت(ص) و آبرسانی به روستای آبشکی، چاه آب شرب روستای جُغری افتتاح و همچنین عملیات حفر چاه در روستای هندل‌آباد آغاز شد.

افتتاح پروژه آبرسانی پیامبر رحمت(ص) در روستای آبشکی

حجت‌الاسلام والمسلمین پژمانفر؛ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم عنوان کرد: قبل از هر چیز ما مسئولان باید از مردم بابت اینکه بعد از چهار دهه و این‌قدر با تأخیر آب شرب داخل منازل آن‌ها آورده شده است، عذرخواهی کنیم.
وی با بیان اینکه خدمات آب، برق و گاز جزو حقوق مردم است، اظهار کرد: ما هیچ منتی به شما مردم نداریم و امیدواریم کارهای دیگر روستا از جمله آسفالت با سرعت انجام گیرد. وی با اشاره به اینکه متأسفانه سرانه مصرف آب روستا بیشتر از شهرهاست، خواستار صرفه‌جویی بیشتر شد وافزود: ما از مسئولان آب و فاضلاب درخواست داریم که پروژه آب کشاورزی و دام اهالی روستا را هر چه زودتر به سرانجام برسانند و در این مدت نگذارند کشاورزی اهالی روستا با مشکل و تهدید مواجه شود.
حسین اسماعیلیان؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد هم در این مراسم با اشاره به اینکه با وجود تلاش‌های فراوان در شهرستان مشهد در حوزه آبرسانی با چالش‌های زیادی مواجه هستیم، افزود: با این حال اقدامات خوبی در یک سال گذشته به لحاظ شبکه‌گذاری، ساخت مخازن ذخیره و... در روستاها انجام شده که از رشد ۱۵برابری برخوردار است.

خبرنگار: توحیدی

برچسب‌ها