باشگاه تراکتور تبریز در اقدامی پیش دستانه با رابطان خود در باشگاه استقلال در حال مکاتبه است تا ارسلان مطهری را به خدمت بگیرد.

استقلال و ارسلان درپایان خط؟

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه تراکتور تبریز در اقدامی پیش دستانه با رابطان خود در باشگاه استقلال در حال مکاتبه است تا ارسلان مطهری را به خدمت بگیرد.

سرمربی استقلال گرچه با مسئولان باشگاه شرط کرده بعد از جذب بازیکن در پست‌ هجومی اقدام به کنار گذاشتن یا فروش بازیکنان خط حمله کند، اما باشگاه تراکتور تبریز در اقدامی پیش دستانه با رابطان خود در باشگاه استقلال در حال مکاتبه است تا ارسلان مطهری را به خدمت بگیرد.

مهاجمی که فصل پیش سه بار موفق به گلزنی شد و آمار قابل توجهی از خود به جا نگذاشت. این تعداد گل زده برای یک مهاجم بدون شک عملکرد مطلوبی نیست، اما مطهری قابلیت بازی در پست وینگر را هم دارد و می‌تواند به عنوان بازیکن کناری برای استقلال به میدان برود. به همین دلیل شاید ساپینتو نیز با قطعیت درباره جدا سازی این بازیکن از پیکره استقلال به نتیجه نرسیده باشد. با این حال اما یک سوی ماجرا نیز ارسلان مطهری است. بازیکنی که می‌داند باوجود علاقه ساپینتو اما ممکن است زمان قابل توجهی در استقلال نیمکت‌نشین باشد و آن‌گاه به دلیل بازی نکردن در ترکیب اصلی استقلال پیشنهاد مطلوب از دیگر تیم‌ها را از دست بدهد.

مطهری می‌داند اگر زیر سایه دیگر مهاجمان استقلال قرار بگیرد همین پیشنهادهایی را که اکنون در دست دارد را نیز در نیم فصل از کف خواهد داد به همین دلیل در تلاش است با سیاستی مسالمت آمیز باشگاه استقلال را به مقصد تیمی که شانس بیشتری برای بازی دارد، ترک کند.

مطهری بدون شک در تراکتور جایگاه ثابتی در خط حمله خواهد داشت؛ اما در استقلال هرگز این طور نخواهد بود جدایی شاید دراین شرایط به سود این بازیکن باشد،‌هرچند با قطعیت نیز نمی‌توان گفت ارسلان در باشگاه جدید نیز به مردی گلزن تبدیل خواهد شد. او در فصول اخیر آمار گلزنی مطلوبی نداشته است.

خبرنگار: حمیدرضاعرب

انتهای پیام/

برچسب‌ها