نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می‌دهد از بین سریال‌های جدید پخش‌ شده در نیمه دوم تیر سال ۱۴۰۱، فصل دوم سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از شبکه سه با ۳۶/۱ درصد مخاطب، پربیننده‌تر از سایر سریال‌ها بوده‌ است.

«برف بی‌صدا می‌بارد» پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه دوم تیرماه شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی صداوسیما، نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می‌دهد از بین سریال‌های جدید پخش‌ شده در نیمه دوم تیر سال ۱۴۰۱، فصل دوم سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از شبکه سه با ۳۶/۱ درصد مخاطب، پربیننده‌تر از سایر سریال‌ها بوده‌ است.

بر اساس این نظرسنجی، این سریال رضایت۸۱/۷ درصدی بینندگان را در حد «زیاد» کسب کرده‌ است.

بر اساس این نظرسنجی در این مدت، سریال‌های «مستوران» از شبکه یک با۱۸/۵ درصد بیننده و کسب رضایت ۷۱/۴ درصدی آنان، «وضعیت زرد ۲» از شبکه دو با ۱۸ درصد بیننده و کسب رضایت ۶۱/۵ درصدی آنان، «آقای قاضی» از شبکه دو با ۱۶/۸ درصد بیننده و کسب رضایت ۸۰/۴ درصدی آنان و «داستان یک شهر» از شبکه پنج با ۱۰ درصد بیننده و کسب رضایت ۵۷/۴ درصدی آنان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در این نظرسنجی، میزان بیننده‌های سریال‌های تکراری سیما در نیمه دوم تیر ۱۴۰۱ نیز بررسی شد. از میان سریال‌های تکراری، سریال «مختارنامه» از شبکه آی فیلم با۱۴/۵  درصد مخاطب، پربیننده‌ترین سریال تکراری بوده‌ است. همچنین۹۰/۹ درصد بینندگان سریال «مختارنامه» از این سریال در حد «زیاد» رضایت داشته‌اند.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات، سریال «مستوران» از شبکه یک سیما با۱۵/۴ درصد مخاطب، پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه اول تیر ماه ۱۴۰۱ بوده‌ است.

برچسب‌ها