کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آراء جدید خود در خصوص پرونده‌های مطروحه را اعلام و در یکی از این احکام باشگاه ذوب‌آهن اصفهان را محکوم کرد.

آراء جدید کمیته وضعیت بازیکنان؛ ذوب‌آهن دوباره محکوم شد

به گزارش قدس آنلاین، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تازه‌ترین آراء خود را به شرح زیر اعلام کرد:  با توجه به شکایت رضا محمودآبادی از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه ۴ میلیارد و ۵۱۰ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۹۳۶ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۸ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۶۲۷ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

پیش از این باشگاه ذوب‌آهن یازدهم مردادماه در پرونده شکایت رسول زمانی از این باشگاه، به پرداخت مبلغ ۵۷۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲ میلیون و ۵۳۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. 

در دیگر رای صادر شده امروز کمیته وضعیت و با توجه به شکایت امید ولی‌نژاد از باشگاه ماشین‌سازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۹۳میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.در پرونده شکایت بهرام خرمی از باشگاه فوتسال راگا شهرری، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۴۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.در حکمی دیگر و در پی شکایت هیات فوتبال بوشهر از ایمان شجاعیان مبنی بر خروج از استان، شجاعیان به پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون ریال در حق هیات فوتبال بوشهر محکوم شد. همچنین در پرونده شکایت دیگر این استان از علی حمودی، این بازیکن نیز به پرداخت ۴۰ میلیون ریال در حق بوشهر محکوم گردید.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها