قدس آنلاین لرستان-استاندار لرستان در مراسم تشییع جانباختگان لرستانی فاجعه منا بابیان این مطلب که آل سود با چه سندی می خواهد بی گناهی خود را به دنیا ثابت کند،گفت: حادثه منا بی لیاقتی و بی تدبیری آل سعود را بر تمامی مسلمانان جهان نمایان کرد.

آل سعود با چه سندی می خواهد بی گناهی خود را به دنیا ثابت کند

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، وی با بیان اینکه آل سعود در برگزاری مراسم حج امسال بی برنامگی داشت که جای تاسف دارد، اظهار داشت: آل سعود حادثه منا را طوری نشان دادند که اتفاقی تصادفی بوده است،اما فاجعه منا بی لیاقتی آل سعود را برای مسلمانان جهان نمایان کرد.

استاندار لرستان یاد آور شد: هشدارهای رهبری و همچنین همدلی مردم و مسوولان کشور موجب شد آل سعود مجبور شود تن به همکاری برای انتقال جانباختگان ایرانی فاجعه منا دهد و علیرغم میل خود در این زمینه اقدام کند.

مهندس بازوند از حضور پررنگ مردم لرستان به ویژه شهرستان بروجرد در مراسم تشییع پیکرهای مطهر جانباختگان حادثه منا و همچنین از ستاد پیگیری استانداری و حج و زیارت در این زمینه قدردانی کرد. در پایان مراسم تشییع پیکر جانباختگان فاجعه منا نماینده سازمان حج و زیارت کشور نیز پیام تسلیت اوحدی رییس سازمان حج و زیارت را به خانواده های داغدار جانباختگان حادثه منا انتقال داد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده