اعتقاد رئیس فدراسیون تیراندازی بر این است آنچه موجب مشکلات عدیده این فدراسیون و ورزشکارانش برای دستیابی به مهمات موردنیاز شده، تحریم های داخلی است که هنوز برداشته نشده است.

دردسرهای تحریم های داخلی برای یک فدراسیون

به گزارش قدس آنلاین،‌ چند روزی است که مهمات و فشنگ های موردنیاز تیراندازان برای تمرین و آماده سازی جهت اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک در هند وارد ایران شده اما هنوز از مرحله ترخیص از گمرک رد نشده تا در اختیار اردونشینان تیراندازی قرار بگیرد. این موضوع انتقاد شدید رئیس فدراسیون تیراندازی را موجب شده و حتی تهدید وی مبنی بر اینکه اگر شرایط به همین منوال ادامه داشته باشد،‌اعزام به هند با مخاطره روبرو خواهد شد. 

سید مهدی هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین در این رابطه گفت: با هزار زحمت فشنگ های موردنیاز را خریداری کردیم و مشکل موجود در این زمینه را برطرف کردیم. این فشنگ ها که اورژانسی هم خریداری شدند،‌ چند روزی است که به ایران رسیده اما هنوز از گمرک ترخیص نشده اند.

وی تصریح کرد: در واقع مشکل ما در این مرحله  تحریم های داخلی است. به خاطر یکسری ناهماهنگی ها و بدقولی ها نتوانستیم به آنچه نیاز داریم دسترسی پیدا کنیم و به همین دلیل ورزشکاران مان در شرایطی تمرین می کنند که تنها ۱۰درصد آنچه باید در اختیار داشته باشند را دارند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه هنوز حواله های ارزی و ریالی را هم دریافت نکرده ایم، گفت: ادامه این شرایط اعزام تیم به هند را به مخاطره می اندازد.

برچسب‌ها

پخش زنده