به منظور هرچه بیشتر جذاب شدن تماشای رقابت‌های ورزشی شرکت سامسونگ صندلی‌های جدید را طراحی کرده است که به تماشاچیان امکان می‌دهد مسابقات را از فاصله چند متری زمین بازی تماشا کنند.

با صندلی‌های جدید استادیومی سامسونگ پا به پای بازیکنان کنار زمین های ورزشی حرکت کنید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، برخی افراد ترجیح می‌دهند رقابت‌های ورزشی را از بخش VIP استادیوم‌ها دنبال کنند، اما برخی دیگر از تماشاچیان صندلی های میانی و جلویی را انتخاب می‌کنند زیرا در این موقعیت‌ها دید نزدیک‌تری نسبت به اتفاقات زمین بازی دارند. به منظور هرچه بیشتر جذاب شدن تماشای رقابت‌های ورزشی شرکت سامسونگ صندلی‌های جدید را طراحی کرده است که به تماشاچیان امکان می‌دهد مسابقات را از فاصله چند متری زمین بازی تماشا کنند.

شرکت سامسونگ قصد دارد لذت تماشای مسابقات ورزشی را به مرحله جدیدی برساند. این شرکت به تازگی از صندلی جدیدی به نام Samsung Slider رونمایی کرده است که در ماه جاری در مسابقات راگبی London Sevens در استادیوم Twickenham مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

صندلی‌های ورزشی جدید سامسونگ همان طور که از نام آن پیداست قابلیت سر خوردن روی زمین را دارند، به این معنی که می‌توانند در عرض زمین‌های فوتبال آمریکایی بالا و پایین برود و به این ترتیب تماشاچیان می‌توانند حرکات بازیکنان و جریان بازی را از فاصله‌ای بسیار نزدیک دنبال کنند.

این صندلی‌ها تنها در روزهای بیست یکم و بیست دوم ماه می در اختیار تماشاچیان قرار می‌گیرند و می‌توانند مسافت 80 متر را با سرعت 30 متر در ساعت طی کنند. متاسفانه همان طور که در تصویر دیده می‌شود، این صندلی‌ها هر بار تنها ظرفیت چهار سرنشین را دارند و به این ترتیب تعداد افرادی که می‌توانند لذت تماشای بازی این فاصله نزدیک را تجربه کنند بسیار محدود خواهند بود.

آن دسته از مشتریان سامسونگ که بعد از تاریخ اول ژانویه 2016 یکی از محصولات این شرکت برای مثال تلویزیون، اسپیکر و ساوندبار را خریداری کرده باشند، می‌توانند از طریق این لینک، درخواست خود را برای برخورداری از این تجربه ثبت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده