نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه تصمیم به لغو سفر هفته آینده خود به کلمبیا در آمریکای جنوبی به خاطر اوضاع متشنج باریکه غزه گرفت.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص"، دفتر بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که سفر نتانیاهو به کلمبیا به خاطر اوضاع باریکه غزه به زمان دیگری موکول شده است.

این روزنامه خاطر نشان کرد که تعویق این سفر همزمان با برخی ادعاها درباره دستیابی به توافق آرام سازی طولانی مدت در غزه صورت می گیرد که ضامن برقراری آرامش در این منطقه برای مدت طولانی در قبال لغو محاصره غزه و بهبود اوضاع انسانی این منطقه است و در کنار این اقدامات مذاکرات آزادی نظامیان اسیر صهیونیست در غزه نیز به زودی آغاز خواهد شد.

این در حالی است که "نیکولای ملادینوف" فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح در منطقه خاورمیانه اواخر هفته گذشته در عرض ۷۲ ساعت ۳ بار با رهبران جنبش مقاومت اسلامی "حماس" دیدار و برای برقراری صلح و آرام سازی درگیری ها در غزه تلاش کرده بود.

این دیدارهای ملادینوف با رهبران حماس در حالی صورت می گیرد که فلسطینیان از تاریخ ۳۰ مارس گذشته تاکنون به تظاهرات های مسالمت آمیز حق بازگشت در مرزهای شرقی نوار غزه ادامه می دهند و این تظاهرات ها خواب راحت را از چشمان مقامات صهیونیستی گرفته است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها