رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور از قهرمانی تیم خراسان رضوی در مسابقات چندجانبه قهرمانی موتور کراس شرق کشور خبر داد.

قهرمانی تیم خراسان رضوی در مسابقات موتور کراس شرق کشور

به گزارش قدس آنلاین ؛ رضا ترشیزیان  با بیان اینکه مسابقات موتورکراس چندجانبه منطقه‌ای شرق کشور با حضور موتورکراسان شرق کشور در پیست موتور کراس درود برگزار شد، گفت: تیم خراسان رضوی در این دوره از مسابقات موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور با اشاره به اینکه در کلاس ۴۵۰ سی سی جوانان علی برزو زاده، محمد خانی و پوریا نجوی از خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند، اضافه کرد: همچنین، محسن نادری از کرمان، جواد بیدی از خراسان رضوی و محسن خدبور از خراسان جنوبی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را در کلاس ۲۵۰ جوانان از آن خود کردند.

وی با ابراز خرسندی از کسب مقام توسط محمد حسن رنجبر از خراسان جنوبی، حجت حسینی از خراسان رضوی، اکبر بروشکی از خراسان رضوی، حسن برزوزاده از خراسان رضوی و علیرضا سهیلی در کلاس پیشکسوتان این دوره از رقابت‌ها، بیان کرد: علیرضا احمدی، دانیال صادقی، محمد جواد میرزائی و آرمان غلامی در کلاس ۸۵ به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

تشیزیان یادآور شد: کمبودها و نقص‌هایی از جمله نداشتن جایگاه تماشاگران و نداشتن فنس اطراف پیست را هنوز شاهد هستیم، اما با توجه به قول‌هایی که مسؤولان داده‌اند امیدواریم این مشکلات به زودی رفع شود.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها