سیستان وبلوچستان-فرماندار دلگان گفت: همانند سال گذشته اجازه نمی دهیم نرخ گذاری خرمای دلگان تابع تصمیمات شبانه برخی دلالان سودجو در خارج و داخل استان قرار گیرد.

خط و نشان فرماندار دلگان برای دلالان و سودجویان بازار خرما

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی شجاعی گفت: همانند سال گذشته اجازه نمی دهیم نرخ گذاری خرمای دلگان تابع تصمیمات شبانه برخی دلالان سودجو در خارج و داخل استان قرار گیرد.

وی افزود: از تمام ظرفیت‌های قانونی و اختیارات حاکمیتی برای حمایت از نخلداران استفاده خواهد شد و همانطور که در سال گذشته عمدتاً دلالال موصوف از میدان داری و مانور روی تقلیل نرخ خرما محروم و محکوم به قبول تصمیمات کمیته نرخ گذاری شهرستان شدند؛ در سال جاری نیز با جدیت این موضوع دنبال می شود.

وی افزود: برخی عالیجنابان سودجو این اجازه را ندارند عواید تلاش نخل کاری که در طول سال با مشقت و در گرمای ۵۰ درجه با تمام سختی‌ها و بعضاً بی مهری های دولتی و غیردولتی کنار آمده و این درآمد فصلی، کل درآمد سالانه کشاورزان است و همین هم هزینه درمان و سلامت، تحصیل فرزندان، معیشت معمول، پوشاک و... است، را به راحتی و با اندک قیمتی تصاحب و سپس با چند برابر آن نرخ در بازارهای استان و خارج استان عرضه کنند.

برچسب‌ها