البرز- رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج ضمن رضایت از بازرسی های به عمل آمده این مجموعه از واحدهای صنفی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰۰ گشت بازرسی انجام و ۱۰۰ وحد متخلف نیز پلمپ شده است.

 پلمپ ۱۰۰ واحد صنفی متخلف پوشاک کرج در سال جاری

میراسماعیل صدیق در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: عمده ترین تخلفات صنف پوشاک در بحث عرضه مانتوهای جلوباز، لباس های خارج از عرف و درج قیمت بوده که خوشبختانه باتوجه به برگزاری کلاس های آموزشی برای واحدهای صنفی این تخلفات به حداقل رسیده است.

وی ضمن تقدیر از فروشندگان قانون مدار گفت: به صورت هفتگی یا دو هفته یکبار کلاس های آموزشی در خصوص موضوعات مختلف برگزار می شود که در واقع واحدهای قانون مند در اجرای صحیح آن نقش بسزایی داشته اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج تصریح کرد: حدود ۴ هزار واحد صنف پوشاک در کرج وجود دارد و بدون شک میان این تعداد واحدهای متخلف هم وجود دارد اما در تلاش هستیم تا با آموزش صحیح، اخطار و برخورد با فروشندگان هنجارشکن آمار تخلفات را به حداقل برسانیم که براساس شواهد تاکنون موفق بوده ایم.

صدیق در پایان گفت: برخورد با معضلات فرهنگی نیازمند فعالیت های آموزشی و فرهنگی بوده و از همین رو اتحادیه پوشاک از تعامل نهادهای مربوطه نهایت استقبال را به عمل می آورد.

برچسب‌ها