سمنان- مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: مسئولان برای تامین اعتبار استانی و ملی خرید تجهیزات پزشکی قانونی سمنان، با وجود فشارهای خارجی و تحریم‌ها، تلاش کنند.

پزشکی قانونی سمنان با کمبود اعتبار روبرواست

به گزارش قدس آنلاین؛ مهدی نوروزی افزود: کمبود اعتبار در خرید تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان سمنان چالش اساسی است که مدیران کشوری و استانی با پیگیری برای رفع این مشکل تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: قیمت تجهیزات پزشکی قانونی در سال جاری به نسبت سال ۹۷ سه برابر شد و با وجود مشکلات، اما اداره کل پزشکی قانونی استان برای خدمات‌رسانی با کیفیت و مطلوب به مراجعه کنندگان در تلاش است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه مراجعه‌کنندگان و دستگاه‌های اجرایی مربوط در بحث آزمایش‌های پزشکی قانونی دقیق‌ترین و شفاف‌ترین نمونه‌ها را خواستار هستند، گفت: با پیگیری‌های انجام شده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون تامین ابزارهای پزشکی قانونی به صورت مطلوب انجام شده است.

نوروزی اضافه کرد: تعدادی از ابزارهای آزمایشگاه‌های پزشکی قانونی سمنان که به دلیل تحریم و تاخیر در واردات کشور در گمرک ترخیص نمی شد با تلاش مسئولان مرتبط روزهای آینده به استان وارد می شود.

برچسب‌ها