ایلام- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وظیفه دولت نسبت به مردم ایلام سنگین است چرا که این مردم در هشت سال دوران دفاع مقدس دین خود را به اسلام و نظام ادا کرده اند.

وظیفه  دولت نسبت به مردم ایلام سنگین است

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی امیری روز پنج شنبه در آیین افتتاح زیر گذر رسالت شهر ایلام و به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: استان ایلام ۸ درگیر جنگ بود عملا مجالی برای کار عمرانی در این دیار نبود، اما مردم این دیار لحظه ای در دفاع از کشور کم نگذاشتند؛ آنها دین خود را به نظام و انقلاب و کشور ادا کرده اند و امروز نوبت ما است که جواب این همه رشادت و فداکاری و ایثارگری ایلامیان را بدهیم.

وی با بیان اینکه امروز ۲۲۹ پروژه به مناسبت هفته دولت در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود، افزود: اما قسمت اعظم پروژه های مهم استان در سفر رئیس جمهور محترم به استان ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود و این حداقل کاری است که می توانیم در مقابل عظمت و شکوه مردم ایلام انجام دهیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به توجه ویژه دولت به مناطق مرزی، یادآور شد: در اینجا لازم می دانم  از یک سال کار و تلاش مسئولان استان و در رأس آن استاندار پرتلاش و توانمند ایلام تشکر و قدردانی کنم.

برچسب‌ها