البرز- عضو اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه برخی اقلام نظیر گوشت و مرغ گران نشده است گفت: کنترل بازار در شرایط کنونی فرایندی است که عزم همگانی را طلبیده و تمامی دستگاه های مربوطه باید جهت ثبات بازار تلاش کنند.

کنترل بازار عزم همگانی را می‌طلبد/ گوشت و مرغ گران نشده است

محمدرضا چوپانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بدون شک گران شدن نرخ بنزین به طور مستقیم و غیرمستقیم بر همه چیز تأثیرگذار است اما باید تلاش کنیم تا ضمن ایجاد ثبات در بازار مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت افزایش سهمیه بنزین رانندگان اتومبیل کرایه و وانت بارها گفت: با تعامل اتحادیه ها در حال رایزنی درخصوص افزایش سهمیه بنزین رانندگان اتومبیل کرایه و وانت بارها هستیم تا متعاقب آن از افزایش نرخ این دست مشاغل خدماتی جلوگیری کنیم.

عضو اتاق اصناف مرکز استان البرز ضمن قدردانی از شرکت های داخلی گفت: بی اغراق بسیاری از محصولات ایرانی توان رقابت با مشابه خارجی را دارند و برخی شرکت های تولیدی به مانند کارخانه های باتری اتومبیل با عرضه به موقع محصولات به بازار بر کنترل و ثبات قیمت ها تأثیر شایانی داشته اند.

چوپانی با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد اصناف کرج بدون پروانه کسب فعالیت می کنند گفت: بدون شک باتوجه به تسهیلاتی که برای آن ها قائل شده ایم این آمار در آینده کاهش محسوسی خواهد داشت این در حالی است که اتاق اصناف تلاش می کند تا بدون توصل به قوه قهریه بلکه با تعامل فضای کار را برای همشهریان محترم فراهم کند.

وی در پایان از برقراری میز خدمت اتاق اصناف در نماز جمعه این هفته کرج خبرداد و گفت: اعضای اتاق اصناف این هفته به صورت رو در رو با مردم آماده شنیدن دغدغه های آن ها خواهند بود.

برچسب‌ها