البرز- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت : کلینیک کسب و کار استان با هدف ارائه خدمات تخصصی جهت توسعه کسب و کار واحد های تولیدی استان و با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی تشکیل شد.

آغاز به کار کلینیک کسب و کار در  شهرک‌های صنعتی البرز

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز، محمد امین فرشی در ادامه افزود : کلینیک کسب و کار که متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی و متخصص در زمینه های توسعه کسب و کار نظیر خدمات حقوقی، زیر ساخت، تامین مواد اولیه، امور بازرگانی و  بازاریابی، توسعه صادرات و سایر نیاز های واحد تولیدی می باشند در سالجاری تشکیل و با تخصیص یک باب دفتر و تجهیز ان توسط شرکت شهرکهای صنعتی  در شهرک صنعتی اشتهارد در حال ارائه خدمات به واحد های تولیدی استان است.

وی خاطرنشان کرد: کلینیک کسب و کار استان در سال جاری از بیش از ۲۰۰واحد توایدی استان بازدید های گروهی و انفرادی داشته و بیش از صد قرارداد اجرایی نیز منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: در راستای حمایت از فعالیت کلینیک کسب و کار در استان علاوه بر تخصیص و تجهیز یک باب دفتر در مرکز خدمات کسب و کار اشتهارد بصورت رایگان، در سالجاری حدود ۵۰۰میلیون ریال نیز حمایت یارانه ای از قرارداد های منعقده فی مابین مشاورین عضو کلینیک با واحد های تولیدی صورت گرفت.

برچسب‌ها