خراسان شمالی- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: امسال نیز برای دومین بار و با هدف ایجاد شورونشاط اجتماعی و جلب مشارکت بخش خصوصی و جذب گردشگر در ایام نوروز، خیابان غذا در بجنورد راه‌اندازی می‌شود.

خیابان غذا در بجنورد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان‌پناه اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، خیابان غذا در نوروز پیش رو برای دومین بار در محل پیاده راه مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم بجنورد برپا می‌شود.

وی افزود: این طرح با هدف ایجاد پویایی در مجموعه مفخم و نشاط اجتماعی اجرا می‌شود و با ارائه غذاهای سنتی و برنامه‌های جانبی ازجمله نوروزگاه و... سعی در جذب گردشگر در ایام نوروز و معرفی فرهنگ و آداب‌ورسوم مردم استان داریم.

یزدانپناه با اشاره به انتشار فراخوان راه‌اندازی خیابان غذا در بجنورد، تصریح کرد: علاقه‌مندان و فعالان بخش خصوصی می‌توانند به‌منظور مشارکت در این طرح و در اختیار گرفتن غرفه، آمادگی خود را به معاونت میراث فرهنگی استان اعلام کنند.

وی گفت: نوروز ۹۸ که برای نخستین بار خیابان غذا در بجنورد راه‌اندازی شد، تجربه خوبی به دست آمد تا این طرح برای نوروز ۹۹ نیز اجرایی شود چراکه استقبال مردم و علاقه‌مندان بی‌نظیر بود و سبب افزایش بازدیدها از مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم شد.

برچسب‌ها