خراسان شمالی- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین ازتوقیف ۲ دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه تراکتور حامل ۵ تن و ۴۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق ازنوع سرب به ارزش بیش از ۴۵۴ میلیون ریال خبرداد.

کشف بیش از ۵ تن سنگ معدن قاچاق دراسفراین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبرگفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن ماموران پاسگاه انتظامی پرکانلو درحین گشت زنی درسطح محور روستای پرکانلو موفق به شناسایی ۲ دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه تراکتور حامل سنگ معدن غیرمجاز ازنوع سرب شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران خودروهای مورد نظر را در سطح حوزه استحفاظی متوقف کردند افزود: در بازرسی از این وسائط نقلیه مقدار ۵ تن و ۴۵کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۴ نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: خودروهای مورد نظر به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده نیز برابر هماهنگی به عمل آمده به اداره صنعت و معدن شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۴۵۴ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن در سطح شهرستان باقدرت ادامه دارد و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها