دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: در بحث جهش تولید باید مولفه های بسیاری را کنار هم بگذاریم تا تولید در کشور بتواند رونق و جهش لازم را پیدا کند.

هماهنگی و هم سویی ارکان حاکمیتی نظام برای تحقق جهش تولید الزامی است

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: رسول فرزاد فر دبیر کمیسیون برنامه ‌ریزی، ‌هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: در بحث جهش تولید باید مولفه های بسیاری را کنار هم بگذاریم تا تولید در کشور بتواند رونق و جهش لازم را پیدا کند.

وی ادامه داد: برای انجام این مهم هماهنگی و هم سویی همه ارکان حاکمیتی نظام در بخش های متفاوت باید پیگیری شود و بستر سازی های لازم در این باره صورت بگیرد که بخشی از آن توسط دستگاه های دیگر و بخشی توسط ما انجام می شود.

فرزادفر افزود: بسترسازی که توسط ما انجام می شود به این شکل است که بستر کالای خارجی مشابه که بتواند رقابت نابرابری با تولید داخل انجام دهد و عرصه را بر تولید کننده تنگ کند را از بین ببریم و اجازه ندهیم که فروش را در آن زمینه از تولید کننده بگیرد و رقابت ناسالمی را با تولید کننده ما داشته باشد.

وی بیان کرد: در پی تایید مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال به سال جهش تولید انتظار می رود که بیش از این فعالیت تولیدی در کشور رقم بخورد، به این دلیل که ظرفیت های داخلی ایران، ظرفیت های بسیار مناسب و گسترده ای است ولی از این ظرفیت ها، آن استفاده ای که باید شود، نمی شود، چرا که با موانعی روبرو بوده و باید توسط دولت برطرف شود.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: وظیفه ما در این بخش مبارزه با قاچاق کالایی است که نتیجه تولید است که ما می توانیم در این بخش نقش آفرینی کنیم و وظیفه مان هم در این زمینه بسیار سنگین است. تجربه نشان داده هر جا دستگاه ها پای کار امده اند و اراده ملی بر این قرار بگیرد و همه تلاش کنیم، می توانیم سخت ترین کارها را انجام بدهیم و برای این مهم باید همه پیگیر باشند


انتهای خبر/

برچسب‌ها