گیلان- مدیرکل فرودگاه گیلان اعلام کرد: روند پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت از اوایل خرداد ماه به روال عادی پیش از کرونا باز می گردد.

پروازهای فرودگاه گیلان به روال عادی باز می گردد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرودگاه سردار جنگل رشت ،غلامرضا کریم آقایی افزود: از اواسط اردیبهشت ماه برخی از پروازها برقرار شد اما پرواز به مقاصد اصفهان ، تبریز و اهواز هنوز انجام نمی شود که این پرواز ها نیز از زمان یادشده به روال عادی باز می گردند.

وی اظهار داشت: اگرچه در راستای شکستن حلقه شیوع کرونا اغلب پروازها از سوی شرکت های هواپیمایی لغو می شد اما فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در تمام مدت آماده پذیرش پرواز و یاری رسانی در بحران و عملیاتی بود.

وی یادآور شد: با توجه به امکان لغو برخی پروازها بنا به صلاحدید شرکت های هواپیمایی توصیه می شود مسافران پیش از حضور در فرودگاه از طریق ۱۹۹ اطلاعات پروازی خویش را دریافت نمایند.

مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان اینکه علت لغو پروازها تصمیم شرکت های هواپیمایی بوده است، خاطرنشان کرد: فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت فعال  است و در راستای سلامت مسافران و کارکنان، ترمینال ها، ساختمان اداری و عملیاتی بصورت مستمر ضد عفونی می شود و هماهنگی لازم برای استقرار تیم بهداشتی بمنظور تب سنجی مسافران صورت پذیرفته است.  

برچسب‌ها