شرکت KASPERSKY در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند غیرقابل هک است.

"KASPERSKY"  گوشی هوشمند غیرقابل هک می‌سازد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شرکت کسپرسکی در حال آماده سازی عرضه یک گوشی هوشمند محافظت شده در برابر تهدیدات سایبری با سیستم عامل KASPERSKY است. یوجین کسپرسکی ، مدیر عامل KASPERSKY ، جزئیات را با خبرنگاران در میان گذاشت.

طبق گفته کسپرسکی، هدف این شرکت ساخت یک گوشی هوشمند ایمن است که هک کردن آن تقریباً غیرممکن باشد. این گوشی هوشمند با مجموعه‌ای استاندارد از برنامه‌ها و مرورگر اختصاصی خود، حداقل عملکرد را خواهد داشت.

او توضیح داد:حداقل ویژگی‌ها و زیبایی‌ها، هم از Android و هم از iOS وجود خواهد داشت. اما این گوشی هوشمند کارهای ویژه دیگری را انجام نخواهد داد. این دستگاه می‌تواند تماس بگیرد و پیامک بفرستد ، البته یک مجموعه اداری ، مرورگر اختصاصی با کمترین ویژگی و یک مجموعه استاندارد از برنامه‌ها مانند ساعت هشدار دهنده ، ماشین حساب و غیره وجود دارد.



علاوه بر این ، هنوز برنامه ریزی نشده است که یک فروشگاه App برای سیستم عامل کسپرسکی راه اندازی کند. با این حال ، کسپرسکی ظهور فروشگاه برنامه در آینده را رد نمی‌کند: "به احتمال زیاد ، ابتدا این محصول را برای فروش خودمان می‌سازیم و سپس آماده جذب فروشگاه‌های برنامه‌های دیگر خواهیم بود".

پیش بینی می‌شود که گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل کسپرسکی در سال 2021 عرضه شود و سازنده آن یک شرکت چینی خاص خواهد بود که هنوز نام آن فاش نشده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها