۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 740860

دستگاه تصفیه آب خانگی غلظت ذرات معلق از جمله انگل، باکتری، جلبک، ویروس و قارچ را داخل می دهد. همچنین طیف وسیعی از مواد حل شده در آب لوله کشی شهری همچون نیترات و حتی فلوراید که بر اثر کلرزنی در آب حل می شود، توسط تصفیه آب زیرسینکی اسمز معکوس Reverse Osmosis حذف کامل می شوند.

نمایندگی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب فرآیند حذف مواد شیمیایی نامطلوب، آلاینده های بیولوژیکی، مواد جامد معلق در آب که باعث افزایش سختی آب آشامیدنی می گردند و تصفیه ی گازهای شیمیایی از آب آلوده است. هدف از تصفیه آب لوله کشی شهری به طور کلی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی و افزایش سلامت بدن انسان است. بیشتر آب برای نوشیدن انسان تصفیه و ضد عفونی می گردد تا مطابق استانداردهای سازمان جهانی بهداشت WHO و NSF و همچنین گواهینامه بین المللی تست کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality، آبی پاکیزه و سالم برای نوشیدن در اختیار داشته باشیم. اما ممکن است تصفیه آب برای اهداف مختلف دیگری از جمله کاربردهای پزشکی، دارویی، شیمیایی و تصفیه آب صنعتی نیز مورد استفاده قرار گیرد. روشهای کاربردی برای حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی شامل فرآیندهای فیزیکی مانند فیلتراسیون، رسوب گذاری و تقطیر می باشند.

بهترین برند تصفیه آب

برای تصفیه آب از فرآیندهای بیولوژیکی همچون فیلترهای شنی رزین، یا کربن فعال Activated Carbon نیز مورد استفاده قرار  می گیرد. برای انگل زدایی آب چاه خانگی نیز از دستگاه تصفیه آب RO مجهز به لامپ یو وی UV اشعه ماورا بنفش Ultra-Violet استفاده می شود؛ تا میکروب زدایی آب آلوده به صورت کامل انجام گرفته و باعث بیماری های گوارشی پس از مصرف و نوشیدن نشود.

دستگاه تصفیه آب خانگی غلظت ذرات معلق از جمله انگل، باکتری، جلبک، ویروس و قارچ را داخل می دهد. همچنین طیف وسیعی از مواد حل شده در آب لوله کشی شهری همچون نیترات و حتی فلوراید که بر اثر کلرزنی در آب حل می شود، توسط تصفیه آب زیرسینکی اسمز معکوس Reverse Osmosis حذف کامل می شوند.

استانداردهای کیفیت آب آشامیدنی معمولاً توسط دولتها یا با سازمانهای بین المللی بهداشت تعیین می شوند تا در سراسر دنیا طبق این استانداردها کیفیت آب آشامیدنی تنظیم و مصرف شود و این مسئله ارتباط مستقیم به سلامت جهانی دارد. این استانداردها بسته به میزان استفاده از آب، شامل حداقل و حداکثر آلاینده های مختلف موجود در آب می شوند.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن می باشد . تصفیه آسا با بیش از ۱۰ سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد می شود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

طبیعتاً همه ما برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت دستگاه‌های تصفیه آب و مقایسه مدل‌های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌شوند، بسیار جالب توجه است.

دستگاه های تصفیه آب در ایران از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار تشکیل شده است که شامل ۶ الی ۸ مرحله فیلتراسیون می‌باشد و باید توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون را داشته باشد. به این معنا که املاح مضری همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم را تصفیه و حذف نماید. پرفروش‌ترین و بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، تصفیه آب مینروا تایوان می‌باشد.

طبق بررسی سازمان استاندارد جهانی بهداشت NSF، سختی TDS آب آشامیدنی در حالت نرمال برای سلامت بدن انسان باید بین ۳۰ الی ۹۰ باشد و مناسب‌ترین روش تصفیه آب آشامیدنی در جهان و ایران برای کاهش و حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی، سیستم تصفیه آب اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System می‌باشد که در انواع مدل‌های ۶ مرحله ای، ۷ مرحله ای یونیزه قلیایی، ۸ مرحله ای اکسیژن ساز و ۸ مرحله ای لامپ یو وی دار عرضه و در بازار ایران به فروش می‌رسند.

مارک‌های معروف تصفیه آب بسیاری در ایران وجود دارد، اما از آنجایی که دستگاه‌های خوب ساخت کشور تایوان هستند، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی نیز از میان دستگاه های اصل تایوان انتخاب می‌گردد.

از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران می‌توان به تصفیه آب مینروا تایوان Minerva اشاره کرد. آب تصفیه کن مینروا تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب WaterQuality، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشد.

تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی مدل اصلی و اورجینال این دستگاه را از مدل‌های تقلبی تشخیص دهند. همچنین این دستگاه از پمپ قدرتمند تایوانی و فیلتر ممبران اسمز معکوس مارک فیلمتک Filmtec آمریکا، برای  تصفیه بهتر آب آشامیدنی بهره می‌گیرد که کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده را بسیار بهتر و درجه یک‌تر از آب معدنی می‌کند.

اجزای تشکیل دهنده انواع مدل‌های تصفیه آب خانگی مینروا کاملاً بهداشتی و استاندارد طراحی و تولید شده‌اند و به هیچ وجه با آب واکنش شیمیایی نمی‌دهند تا بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تلخ و از حالت عادی خارج نشود.

نمایندگی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

شرکت تصفیه آسا، نمایندگی انحصاری دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوان Minerva، و دیگر برندهای مونتاژ ایرانی همچون سی سی کا CCK، سافت واتر Soft Water، آکوا Aqua و آکوا کلیر Aqua Clear می باشد. در میان مارکهای ذکر شده، انواع تصفیه آب خانگی مینروا Minerva کیفیت و خدمات ارزنده تری دارند و در واقع بهترین برند تصفیه آب در ایران محسوب می شوند.

محصولات برند مینروا Minerva، همگی دارای تأییدیه سازمان جهانی بهداشت بوده و آب آشامیدنی را به بهترین سختی مورد نیاز بدن می رسانند. ضمن این که قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا به نسبت دیگر برندهای متفرقه بسیار مقرون به صرفه بوده و تمام قطعات دستگاه های مینروا دارای گارانتی طلایی بدون قید و شرط می باشند. همچنین از جمله خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی مینروا که تنها نمایندگی دستگاه تصفیه آب شرکت تصفیه آسا TasfiyeAsa ارائه می نماید اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است که در زمان های مورد نیاز دستگاه شما سرویس دوره ای خواهد شد.  توجه کنید که دستگاه های تصفیه آب ایرانی و چینی موجود در بازار تصفیه آب ایران، قابل مقایسه با مارک مینروا نبوده و همانطور که گفته شد فیلترهای دستگاه مینروا از پوسته نارگیل تولید شده که کاملاً گیاهی بوده و با آب واکنش نخواهد داد. همچنین نمایندگی شرکت تصفیه آسا، محصولات عرضه شده توسط این شرکت را به صورت فروش ویژه و تخفیفات دوره ای محدود نیز ارائه می نماید تا با مناسب ترین قیمت دستگاه خود را تهیه نمایید.

برچسب‌ها